Reklama

Reklama

Les Lèvres rouges

  • Belgie Le Rouge aux Lèvres (více)
Trailer
Belgie / Francie / Západní Německo, 1971, 87 min (Director's Cut: 100 min)

Obsahy(1)

Novomanželé Stefan (John Karlen) a Valerie (Danielle Ouimet) se po cestě do Británie zastaví v ohromném přímořském hotelu, kde kromě nich a recepčního (Paul Esser) nikdo jiný není. Ale záhy se zde objeví další hosté, typ hraběnky Báthory (Delphine Seyrig) a její okouzlující společnice a sekretářka Ilona (Andrea Rau). Recepční je v šoku, vždyť před čtyřiceti lety hraběnku poznal. Ta se ale od té doby vůbec nezměnila. (Snorlax)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (29)

darkrobyk 

všechny recenze uživatele

Upírský příběh plyne zvolna jak líné vody Léthé... Hraběnka Bathoryová je zde vampýrem, který díky krvi mladých dívek nestárne. Vizuálně mi připomínal Smrt v Benátkách, atmosférou a především osudem hraběnky a její milenky Hlad T.Scotta. Modrá, červená! (šaty, šátek, světlo, župan....krev), noc a den, klidné a rozbouřené moře (je důležitou kulisou), opuštěná pláž i hotel. Stísněná atmosféra prázdnoty a nejasného nebezpečí. Bouře. Blesky. Moře šílí. Ruka s páskem dopadá na nebohou dívku. O násilí se více mluví (způsoby mučení nebohých dívek), než aby bylo předváděno. Hraběnka je typově mezi C.Deneuve a M.Dietrichovou. Stříbrná garderóba, svícen, broušená mísa...Pomalé s erotickým nádechem a jemným odkapáváním krve. ()

Goldbeater 

všechny recenze uživatele

Jako netradiční pojetí příběhu hraběnky Bathoryové se tento film povedl. Na svou dobu je moc dobře natočený. Audiovizuálně bych ho tipoval spíše o deset let pozdeji. Zajímavá a depresivní hudba navíc podkresluje celý děj a buduje zajímavou atmosféru. Co je však hlavním problémem snímku? Táhne se. Strašně se táhne a místy trošku nudí. U většiny upířích hororů je to obvyklý jev. Je mi líto, že zde je tak nízké hodnocení, ale já nad tři hvězdy jít nemůžu. Zajímavé dílo a pro fandy žánru určitě dobrá volba. ()

Reklama

Litsarch 

všechny recenze uživatele

První co mě na tomto filmu praštilo do očí byla až neskutečná podoba Valerie (Danielle Ouimet) se Blake Lively (Gossip Girl)! Podobná gesta, výrazy tváře a hlavně ta podoba v obličeji a vlasy! :) Nicméně, hodnotit Les Lèvres rouges jako horor by bylo vcelku obtížné. Je to spíše takový pomalejší, leč úderný, elegantní, nenásilně upírský thriller. Což mu samozřejmě na kvalitě neubírá, naopak. Než na dějovou stránku se zde více pro mě Kümel soustředí na herecké výkony Danielle Ouimet a samozřejmě hraběnky Bathory (Delphine Seyrig) a podle mě udělal jen a jen dobře, jelikož nebýt jich, tak snímek asi není ani průměrný. Jen ony dvě totiž z tohoto snímku dělají něco "víc" svou elegancí a projevem. Něco, díky čemuž snímek mě upnul a až do konce nepustil. Něco, co mě u něj drželo a okouzlovalo, nevnímaje ostatní postavy. Neříkám, že děj je špatný a ostatní postavy jen do počtu, ale nejsou ani něčím, co by člověku zůstalo v paměti déle, než pár minut po snímku. Kdežto ony dvě dámy, pro mě hlavně Danielle Ouimet, zůstanou. ()

eraserhead666 

všechny recenze uživatele

"Dobrý den být naživu..." Ohó, tak tohle je zvláštní film, který více skrývá než odhaluje, přesto (nebo právě proto) dokáže vybudovat slušně zajímavou atmosféru a pohltit diváka ať už interiérem hotelu nebo hereckým obsazením ženských rolí. Silně mysteriózní, napínavé, vizuálně okázalé, herecky zajímavé moderní lesbické drama o Elizabeth Bathory v příjemně erotickém hávu a s feministickým kontextem. Opravdu zvláštní záležitost, spíše tajemná než ryze horrorová. A ten závěr v autě... "Ještě tolik nocí padne a padne do propasti času." 101 hororů, které musíte vidět, než umřete 93/101 ()

Flaxik 

všechny recenze uživatele

Potěšující příspěvek do mrňavého Bathoryovského rybníčku. Elegantní přechod od gotických upířin k moderněji pojatým hororům nemůže urazit žádného fanouška zubatých pijavic, ale bohužel místo doteků ledových prstů strachu a napětí se spíš po zádech plazí oslizlé prstíky paní Nudy. Pokud nikam nepospícháte, určitě stojí za jeden a půl hodiny Vašeho času. ()

Galerie (78)

Zajímavosti (2)

  • Ve filmu je patrný vliv surrealistických malířů Paula Delvauxe a Leona Spilliaerta. (Petrus1)

Reklama

Reklama