Reklama

Reklama

Epizody(3)

Recenze (35)

klukluka 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Líbili se mi oba představitelé hlavních postav, Vojtěch Vodochodský mě v roli Petra Sepéšiho fakt ohromil. Vedlejší postavy byly hrozně jednorozměrný, příkladně pan Bartoš byl stejně divnej patron v Ivetiných pěti i dvaceti. Důvod proč by to tak mělo být? Netuším. Podivnejma existencema se to tady jen hemžilo, a to se přitom zatím na scéně neobjevil Tříska, Pomeje, Rychtář, Martucci, Macura…. Koukal jsem na to s 18-ti letým synem a ten vůbec nepochopil, že Sepéši umíral jako hvězda. Kam se poděly všechny ty prachy, co vydělali? Ten radioaktivní spad z Černobylu u Sepéšiho v ložnici a nejen tam nebyl úplně OK, ale budiž… ()

vyfuk 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

To Voyo je jasně jinde. Ta tvorba je v něčem nějak v plenkách. V něčem docela v pohodě, v něčem totálně patetická až hloupá. Jenže mapování takovéhoto příběhu je děláno tak, aby člověk věděl o co vůbec šlo, tak oukej. Je jasné, že filmařsky je kvalita dost ambivalentní, ale jako kdo ví? Časem Voyo snad bude konkurence. Teď má zajímavá témata, ale tím to končí. ()

Reklama

Tosim 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Pořád si říkám, že by jediným kladem Ivety nemělo být to, že v podstatě bulvární televize natočila o (víceméně) bulvární zpěvačce nebulvární seriál. Jenomže - co dál? Vizuál je vymazlený a promyšlený, herci výborní, Michal Samir strávil v rešerších pět let, ale na výsledku je to znát jen napůl - je dobře, že poznáváme Bartošovou nejen jako popovou panenku, hrozba od mužů jejího života je taky dostatečně naznačená, ale to je tak bohužel vše. Je dobře, že se tvůrci rozhodli ve vyprávění pokračovat, aspoň se člověk může opatrně těšit. ()

JosefTomas 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Zatím převládá opatrné nadšení, které se ale často snaží odběhnout k lehkému zklamání. Chvála naštěstí převládá, což je důvod, proč jsem se přes původní 50% hranici přehoupnul. V prvé řadě za to může skvělý casting, naprosto netypický vizuál (který režisér Samir buduje pro jeden důležitý moment) a velmi vydařená hudba Ondry Brzobohatého. Na druhé straně masky moc dobré nejsou, minimální rozpočet se sice snaží kreativně skrýt ve snovém retro kabátu, využívající nadměrnou hloubku ostrosti s nízkou clonou, ale že jde o jeden velký finanční kompromis se zakrýt nepodařilo. Hned bych také vystřihnul zbytečnou vojenskou vsuvku, která tam prostě k ničemu důležitému není a rozhodně bych se v tomto případě přiklonil k původnímu audiu písní, neboť Vodochovský zpívat moc neumí (i když se určitě snaží). Za největší problém však považuji neúplnost celého životopisného spektra, které Ivety život ukrýval. Takhle jde o velmi uspěchaný a zkratkovitý pohled, jenž by možná vystačil na jeden film, ale v rámci seriálu (či série) se mohl soustředit dál a mnohem víc do hloubky. PS: A docela si s tímto castingem přeji nějaký spin-off, třeba zrovna o Štaidlovi. ()

javlapippi 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Jedna mladá talentovaná a naivná sa rozhodne preraziť v drsnom svete socialistického šoubiznisu. K tomu jej dopomáha jeden o niečo menej talentovaný a o hodne menej naivný kurevník/žiarlivec. A zatiaľ čo pred objektívmi to hrajú na zamilovaný párik, v súkromí je to podstatne menej ružové. Naivná sa postupne zbavuje naivity a uvedomuje si vlastnú cenu. Menej talentovanému jeho nedostatky pozvoľna dôjdu po pár prepleskoch (najlepší je ten od ostrieľaného producenta/skladateľa), a chystá sa na zázračný duševný prerod, ktorý mu ale prekazí tragický skon. To, že sa životopisné filmy líšia od reality je bežné, takže neprekvapia nezodpovedajúci počet príbuzenstva, časové posuny o rok hore-dolu a celé vynechané životné etapy (Rytířov Balet a Janečkove Kroky by kľudne postačili na jednu ďalšiu kapitolu). Dobová atmosféra sa podarila iba v niektorých interiéroch (doma u Bartošovcov, zábery z dedinskej svatby v detstve, kulturák v Jihlave, prvé televízne vystúpenie), pretvoriť pražské exteriéry na osemdesiate roky by asi bolo príliš nákladné a diskotékové zábery v záverečnej časti sú plné komparzistov, ktorí sa o dobovosť tuším už ani nepokúšajú. Inak je celý seriál v takom polozahmlenom opare rôznych odtieňov, Sepéši recitujúci Ivete verše namodro mi evokoval Štěpána z druhého pokračovania básnikov, čo neviem, či bol zámer. Zaujímavé su vsuvky s mladým vojakom, ktorý si cez Ivetu kompenzuje nedostatky vo vlastnom citovom živote a zdá sa, že jej vzhľad a tvorba mali aj nemalý afrodiziakálny účinok. Malo to svoje momenty, Iveta, Petr, tatík Bartoš aj Štaidl zahraní skvele a napriek spomenutým nedostatkom si prípadnú ďalšiu sériu nenechám ujsť. ()

Galerie (45)

Zajímavosti (9)

  • Slavnost, která probíhá na začátku, se natáčela v hostinci v obci Domousnice nedaleko Mladé Boleslavi. (HanzoBureshi)
  • Iveta ve filmu na Mladé písni Jihlava dostává cenu útěchy, ve skutečnosti ale dostala cenu poroty za interpretační výkon. (jujec)
  • Iveta (Anna Fialová) jede s rodiči v novém autě z domova do Jihlavy na soutěž „Mladá píseň Jihlava“. Auto má SPZ: ZRA-28-60. Taková značka příslušela okresu Žďár nad Sázavou. V té době muselo být každé auto majitelem registrováno v okrese trvalého bydliště, což u Bartošů byl okres Frýdek-Místek. Dále je sporné, jestli v roce 1983 měl Žďár nad Sázavou za označením ZR už i písmeno A. (bearmeedek)

Reklama

Reklama