Reklama

Reklama

VOD (1)

Obsahy(1)

Claire a Norman odvážejí svou dceru Caitlin na koleje vysoké školy, kde začíná studovat. Claire je smutná, ale zároveň se těší, že bude mít víc času na sebe. Jejich sousedé, Warren a Marie Fureovi, se nastěhovali před pár týdny a neustále se hádají. Jednoho dne se Marie svěří Claire, že se moc bojí, vtom se vrátí její manžel a ona uteče do domu. Claire to trápí a druhý den za sousedkou zajde, ale ta není doma. Claire v noci nemůže spát a z okna vidí, jak soused nakládá do auta velký balík. Probudí Normana, ale auto je pryč. Claire hází psovi míček do jezera, které mají u domu a zdá se jí, že pod hladinou vidí mrtvolu. Navíc se celý den samy od sebe otevírají zadní dveře a náhle začne hrát i věž. Claire má strach a jede za Normanem, který pracuje v laboratoři na genetických výzkumech, do práce. Druhý den opět slyší v domě zvuky, otevírají se dveře, padají věci ze stolu. Claire se znovu vydává k sousedům, setkává se s Warrenem, ale s Marií prý nemůže mluvit… V noci jde Claire do koupelny, odkud se valí pára, vana je plná vody a pod hladinou vidí odraz mrtvé ženy. Druhý den ji Norman pošle k psychiatrovi. Claire se mu svěří, že doma viděla ducha a psychiatr jí poradí, ať s duchem naváže kontakt. Claire se svou kamarádkou Jody uspořádá seanci, ale k ničemu nedojde. Claire nechce, aby o tom věděl Norman – před rokem měla totiž autonehodu a od té doby se o ni manžel moc bojí. Jody odjede a z koupelny jde opět pára, vana je plná vody a Claire slyší hlasy… (TV Prima)

(více)

Recenze (326)

Othello 

všechny recenze uživatele

Narozdíl od zbytku světa mě bavil naopak ten konec, kde se ten film najednou začal chovat jak obsluha porodního sálu v jednom Monty Python skeči, který kvůli návštěvě primáře navezla k porodu ty nejdražší přístroje. Vyplácnout totiž 100 mega (cca rozpočet jednoho dílu LOTRa) na to, aby kamera doposud jezdila kolem přehrávající Pfeiffer, co se plouží po baráku, není nejlepší způsob jak zamaskovat, že se díváme na film, který vznikl především jako tučná výplatnice herecké dvojice, protože jinak není moc důvod, proč by stál tolik. Připomínám, že o tři roky starší Contact stál 90 mega a o šest let starší Forrest Gump 55. Takhle milionářská nadutost z toho filmu nějak ční. A já nemám bohužel tu schopnost napojení na rozmazlenou středostavovskou paničku, co se vláčí po opravdu odporném bílém interiéru obřího baráku a ve volném čase dělá dárkové koše. Cenu za nejlepší scénu ve vaně bych ale filmu dal, to zas ne že ne. ()

B!shop 

všechny recenze uživatele

No popravde receno, kdyz jsem si precet, ze film reziroval Zemeckis a hrajou tam Ford s Pfeiffer, tak sem cekal vetsi maso. Co se snimku neda uprit je atmosfera, ta je opravdu hutna, ale spis nez horor bych to zaradil mezi mysteriozni thriller. Problem je, ze film ma dve hodiny a vic nez dve tretiny z toho zabiraj sceny pomalu vysilujici Pfeiffer, ktera se furt dokola mota po baraku a nad necim premejsli a bohuzel mi ani nebyla moc sympaticka. Navic zaver se da docela lehce odhadnout. Nicmene prave diky skvely atmosfere film ani chvily nenudi, obcas se povede nejaka lekacka a Ford s Pfeiffer hrajou paradne, takze to nakonec ty 4* da. ()

Reklama

Slarque 

všechny recenze uživatele

Robert Zemeckis dokáže kvalitně natočit snad všechno a tahle duchařská historka to jen potvrzuje. Jistě, scénář není zrovna dvakrát originální, ale má to docela slušnou atmosféru, díky které mi nevadilo, že jsem často tušil, co bude dál. Silvestriho hudba měla také k Hermannově možná až moc blízko, ale fungovala parádně. Narozdíl od jiných nehodlám dělat z pozitiv negativa. ()

Shaqualyck 

všechny recenze uživatele

Vcelku průměrná duchařina navlečená do poněkud těsného thrillerového kabátku sází především na "chemii" mezi M. Pfeiffer a H. Fordem. Ta bezpochyby funguje, stejně jako všechny více či méně povedené odkazy na Hitche (Okno do Dvora, Psycho,...). Kdyby ale Robert Zemeckis trošku přitlačil na pilu a hlavně si odpustil neuvěřitelně úsměvný, možná až lehce stupidní "vodní" závěr s oživlou digitální mrtvolou, byl by můj verdikt určitě o hvězdičku lepší. Pár scén se dozajista povedlo (vana s omámenou pozvolna se topící obětí), jinak je ale tenhle film něco mezi poctou legendárnímu Alfiemu a obyčejnou spotřební "lekačkou", no a to mi na režiséra Zemeckisova formátu přijde trochu málo. ()

MikO_NR_1909 

všechny recenze uživatele

Keď sa stretne hviezdna smotánka v krízových časoch, ani zázrak nepomôže. Je až k neuvereniu tých 100 mega, z ktorých sa rozhadzovalo potokom počas každej kŕčovitej scény. Film bez nápadu, bez duše, bez réžie zato so spŕškou klišé a dialógovými kvázi perlami tvorcovia nešetrili. Merítkom fakt úspešného, desivého trileru autor dosiahne spravidla tým, ako dokáže pracovať s tou atmosférou, ktorú na začiatku filmu pomocou šikovne nastavenej zápletky rozpracuje k súvislostiam. Zemeckisove súvislosti sa rozpŕchavajú úplne v základoch, za onou základnou zápletkou. ()

Galerie (31)

Zajímavosti (15)

  • Když se jde Clarie (Michelle Pfeiffer) podruhé podívat do koupelny a nahne se nad vanu, můžeme v odrazu na vodní hladině spatřit jednoho ze členů štábu. (Claude Speed)
  • Most ukázaný ve filmu je celkem blízko místa, kde byl postaven dům (Addison, Vermont, blízko State Park). Filmaři uzavřeli most na několik dní, což způsobilo spoustu problémů místním obyvatelům na obou stranách jezera Champlain. Most je totiž jedním z mála míst, které spojuje 120 mil dlouhé jezero. (HappySmile)
  • Claiřina a Normanova loď je pojmenovína "Good Genes" (Dobré geny). (HappySmile)

Reklama

Reklama

Časové pásmo bylo změněno