Oblíbené filmy (10)
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
Nemám slov. Naprosto fantastické a bezchybné dílo. Všechy herecké výkony, námět, scénář, kamera, režie...všecho na té nejvyšší myslitelné úrovni. Toto je má srdcovka a dost možná můj nejoblíbenější film vůbec. Jistě, konec byl přeslazený až běda, ale alespoň dosáhl toho, co se povede jen málo kterému happyendu - vykouzlil na mé tváři úsměv. Robbins, Freeman, Brown a Darabont jsou neskuteční borci.
Zelená míle (1999)
Králové ro(c)ku (2006)
Pecka. Jack a Kyle spolu vytváří skvělou kapelu, píšou skvělé písničky a nakonec se rozhodnou, že o sobě natočí film. A to nemůže dopadnout špatně. Perfektní humor, snad každý vtípek mě rozesmál, výkony jsou velice slušné ale navrh všeho ostatního zde stojí parádní hudba, která má k mému srdci hodně blízko. Jack Black a Kyle Gass jsou bohové a jak sami zapěli: "We reign." Je to pravda. Nesporně.
Nezlobte dědečka (1934)
Dle mého názoru je toto jasný vrchol Buriánovy kariéry. Z těch jeho akrobatických kousů a písni o angličtině jsem byl jednoduše unešen. Ale, unešen jsem byl z celého filmu!
Forrest Gump (1994)
"Život je jako bonboniéra. Nikdy nevíš, co ochutnáš." A já ochutnal tento snímek. Byl tak lahodný, nepopsatelný, neuvěřitelný, dojemný, fascinující a úžasný. Je to herecký koncert Toma Hankse a režijní koncert Roberta Zemeckise. Děkuju ti, Robe, děkuju za toto jedinečné mistrovské dílo.
Vetřelci (1986)
Vetřelec (1979)
Desperado (1995)
Interview s upírem (1994)
Co dělá tento film nejlepší upířinou, kterou jsem kdy měl tu čest vidět? Atmosféra. Ta je prostě jedinečná a neuvěřitelná! Nemluvě o perfektních hercích, hudbě, střihu a všeho toho kolem, interview je jasný král upírského žánru. Neuvěřitelně moc lituju toho, že jsem na to nemohl do kina.