Oblíbené seriály (10)
Červený trpaslík (1988)
Bezpochyby nejlepší sitcom, který mě fakt dostal! Kdo nezná Rimmera, Listera, Kocoura, Krytona, Holly, Kochanskou ať to ihned napraví a u těch „bohužel jen 52 dílů“ se kosmicky pobaví. Všichni fanoušci jistě netrpělivě čekají na Red Dwarf film, snad se brzy dočkáme a bude tak skvělý jako seriál. Věděli jste že: Nechybělo mnoho a seriál by nikdy nevznikl, Rob Grant a Doug Naylor museli přesvědčovat BBC 4 roky aby do něj investovala. Craig Charles (Lister) se v epizodě Backwards málem utopil při natáčení scény vynořování z jezera.
Ajťáci (2006)
Na IT Crowd jsem narazil úplně náhodou a dobře jsem udělal. Není to sice tak vychytané jako Pythoni a na Trpaslíka to taky nemá, ale nadprůměr to je. Maurice Moss a šéf Denholm rulez.... tak jsem to musel postupem času zvednout na 5*, protože si celou první sezonu můžu pouštět dokola a je to geniální :)
Zlatá sedmdesátá (1998)
Skvělý sitcom, na který jsem se díval pravidelně. Hodně tomu napomohl a jako třešnička na dortu byl slovenský dabing.
Městečko South Park (1997)
Jak jsem poznal vaši matku (2005)
Futurama (1999)
Společně se South Parkem zřejmě nejlepší animovaný seriál. Je docela těžké vybrat si oblíbenou postavu. O fous a klepeto před Benderem je dooktoor Zooidbeerg :)
Scrubs: Doktůrci (2001)
Włatcy móch (2006)
Myslím, že nebude trvat dlouho a polský South Park bude znám nejen v Polsku.
Dexter (2006)
Teorie velkého třesku (2007)
Málokdy se při americkém sitcomu směju často a nahlas, Sheldon mi ale jinou možnost nedává a hlášky v jeho podání z jeho úst plynou s vražednou kadencí. Jako náhražka za IT Crowd velmi použitelné a navíc doufám, že není třeba se obávat, že by dílů bylo tak málo.