Poslední recenze (12)
Princ z Persie: Písky času (2010)
Já vím, tenhle film se s filmovými klasikami, jako např. Čistá duše, Přelet nad kukaččím hnízdem, ... atd. vůbec nemůže srovnat, ale přece dávám tak vysoké hodnocení. Tento film totiž, narozdíl od těch výše zmíněných, nebyl natočen s oscarovským potenciálem a chutí vyhrávat nejrůžnější festivaly. Byl natočen jako letní oddychovka. Nic víc a nic míň. U filmu jsem se dobře pobavila, nepřišel mi zdlouhavý, byl docela vtipný.. tak proč ne? :-)
Je to i můj život (2009)
Skvělý film, překvapil mě výkon Cameron Diaz a Abigail Breslin. 90%
Po stopách krve (1969)
Ačkoli mám ráda R. Hrušinského, tento film se mi tedy moc nelíbil. Scénář mi přišel chvílemi vážný, jako u nějakého seriózního trilleru, avšak někdy zaváněl Cimrmannovským dojmem. Např. : Koupila mu PĚKNOU modrou bundu, se ZIPEM, ještě mi ji ukazovala....! - a to opomíjím to, že když vyšetřovaly "pokusy" o vraždu dvou chlapců, všem podezřelým tam pořád nadhazovali, že jsou to úchylové či co a ještě k tomu pořád říkali, že pachatel je nejspíše homosexuál. Takhle vyslechli snad každého, kromě skutečného pachatele, se kterým se tam přátelsky vybavovali a celou dobu na něj nepadlo sebemenší podezření. Však po závěrečném rozuzlení, kdy se zjistilo, že ten zdánlivě nevinný muž je veskutečosti ona hledaná osoba, všichni se tomu strašlivě diví. A v poslední scéně se podívají do jeho záznamů a zjistí, že má jakési úchylky a už několikrát skočil u psychiatra - tak proč na to proboha nepřišli hned???? Promiňte, že se tady tak vykecávám, ale musela jsem to někam (někomu) napsat. TAkže dávám jednu hvězdičku* pro Hrušinského, *za bundu s modrým zipem, *za naprosto cimrmannovský konec.
Poslední deníček (1)
Králova řeč
Skvělý film!!! Další důkaz pro Američany, že na dojemný závěr filmu nepotřebujeme šťěňátka a smrtelně nemocné děti!!! (doufám, že chápete, jak to myslím :-) )