Recenze (29)
Zoo (2022) (seriál)
Zajímalo by mně jestli autoři scénáře namáhali navštívit nějaký psi útulek než začali psát tu linku . Psi nacpaní v přepravkách ?! Takový nesmysl.
Specialisté (2017) (seriál)
Ještě tomu dám šanci ,ale po prvním díle nic moc . Zatím nehodnotím.
Škodná (2007) (TV film)
Podprůměrné . Jediné co mně zaujalo byl herecký výkon Taťány Medvecké a Vladimíra Dlouhého.
Hranaři (2011)
Už dlouho jsem neviděla tak slabý film.
Na ostří nože (1997)
Jak už bývá zvykem u amerických filmů ,konec vše pokazí. Jinak docela dobrý film.
Rozpoutané peklo (1997)
Velmi průměrný film . Nevěrohodné scény .
Beze stopy (1983)
Průměrný film s typickým americkým koncem . Stovky lidí,policie, jasnovidci hledají malého chlapce několik měsíců. Ale neprověří jeden telefonát ! Když se tam matka chce rozjet sama tak ji detektiv rozmlouvá . Ale s náhle intuice tam jede sám ,chlapce najde a veze domů s kordonem houkajících policejních aut z vedlejšího státu! No a ta závěrečná scéna...
Švindlíři (2003)
Jako u většiny amerických filmů hloupý konec stačlo zjištění že žadnou dceru neměl.
Deník (2005) (TV film)
Nezaujal předvidatelný děj takové bečko.
Carlitova cesta (1993)
Vynikající film jeden z nejlepších s Al Pacinem a ten Sean Penn to mi chvilku trvalo než jsem přišla na to kdo je ten herec co mi je tak povědomý,ten je úžasný Vynikající kamera střih no prostě vše! Miluji ten záběr kdy haže náboje do koše ze slovy sbohem advokáte..