Recenze (139)
Paterson (2016)
Prázdný a přeci tak plný příběh
Líbánky (2013)
Hřebejka mám rád ale Vinterberga ještě raději. Tohle je umatlanej film ze zbytku loňské (něčí) modelíny.
Pro Ellen (2012)
Ty 4hvězdy jsou opravdu jen kvůli Danovi......nějakým způsoben mu to prostě žeru.To jak je v prdeli jsem mu bez okolků uvěřil.
Atlas mraků (2012)
Nejúžasnější věc tohoto roku
Divoká stvoření jižních krajin (2012)
MFFKV 2012 - Velký sál. Silný zážitek z jihu..... beze slov.
Země bez zákona (2012)
MFFKV 2012, Velký sál - hromadná sranda nepopsatelnych rozměrů. Kdo tam tenkrát seděl, tak ví o čem mluvím.
Krutý sever (2006)
Famozní závěr
Skafandr a motýl (2007)
Jedním dechem......
Pina (2011)
Masivní vlna energie skrytá v pohybu a tanci, frekvence jen pro vyvolené.
Správci osudu (2011)
Vše je ve filmu více než v pořádku.. To téma je neuvěřitelně živé a rozmanité, na filmu je vidět, že natáčení všechny opravdu bavilo, především hlavní představitele. Damon a Blunt, jsou prostě vynikající pár, který k sobě naprosto sedl a na mě zapůsobil velice přirozeně. Bohužel jedna filmová neřest na mě z filmu vyskočila... a to je ten závěr. špatný, špatný a ještě jednou špatný.... celou dobu to byl opravdu vynikající film ale závěr bych tomu dal asi takovýhle: Na tom paneláku bych je oba resetoval pak bych dal střih a záběr na Damona jak sedí v buse a pohledem se střetne s Blunt ( oba si jsou cizí ) a hodit titulky.