Poslední recenze (80)
Prezident v pořadí (2016) (seriál)
Viac ľudí tu v komentároch prirovnáva túto sériu k House of Cards. Áno, na prvý pohľad to tak vyzerať môže, avšak ide o niečo úplne iné. Akurát že v oboch prípadoch sa dostal k moci nikým nevolený prezident, ale tam všetka podobnosť končí. Tom Kirkman je úplný opak Franka Underwooda a to ako povahou, tak v ambíciách. Takže pre plné pochopenie o čom tento seriál je, vezmite si House of Cards a na miesto Franka postavte Matku Terezu.
Stranger Things (2016) (seriál)
Hodnotím všetky tri videné série ako celok. Prvá séria nemám čo vytknúť. Ale čím ďalej, tým kvalita klesala stále viac. Chápem, hrali tam deti, ktoré majú aj iné veci na práci ako boj s príšerami. Ale po tom, čo všetko si už prežili by som od nich očakával iné správanie tvárou v tvár nebezpečenstva a smrti. Hlavne v tretej sérii už prívlastok horor nemá čo hľadať. Potvori a ich správanie už bolo okukané z predchádzajúcich častí, zato decká sa správali akoby sa prvý raz stretli s niečím horším ako defekt na bicykli.
Greyhound (2020)
Veľkolepé, napínavé a pritom neuveriteľne nudné. Príbehu by strašne pomohlo bližšie zoznámenie s kapitánom a posádkou lode. A pritom na začiatku nato akýsi priestor vytvorený bol. Samotné bitky boli spracované bravúrne, ale z celého filmu som mal pocit,že pozerám nejaký cinematic k hre. A že by to bola dobrá hra. Ale na plnohodnotný film to zďaleka nestačí.