Oblíbené seriály (10)
Městečko Twin Peaks (1990)
Městečko Twin Peaks je seriál, který mě fakt nadchnul. Pokaždé jsem se už nemohl dočkat dalšího dílu, až budu sledovat dění v tom malém a záhadném městečku s nenapodobitelnou atmosférou. Tenhle klenot je mým nejoblíbenějším seriálem. Díky, pane Lynchi! 100%
Červený trpaslík (1988)
Jak jsem poznal vaši matku (2005)
Firefly (2002)
Futurama (1999)
Futarama je asi můj nejoblíbenější animovaný seriál. Každý díl je protkaný velice nápaditým humorem a je tudíž zábavný od začátku až do konce. Bender, profesor, Hermes i Fry mě dokáží vždy rozesmát, ale naprostou hvězdou tohoto seriálu je pro mě Dr. Zoidberg. Tento mimozemský krabík, kterého nikdo nemá rád, i když se tak moc snaží, si naprosto získal mé srdce. 100%
Chirurgové (2005)
Moje (ne)pravidelná dávka emocí :) 100%
Raymonda má každý rád (1996)
U tohodle sitcomu se vždycky nasměju. Nevím přesně čím to je, ale ten humor mi prostě sedí. Raymondova rodina stojí za to. Ti se fakt nenudí a ani já se s nima nikdy nenudim. Moje seriálové guilty pleasure :)