Recenze (1 372)
Tři tisíce let touhy (2022)
6/10. Romanticko/fantasy pohádka od tvůrce Maxe. Na papíře to zní úžasně, bohužel realita je o hodně smutnější. Vizuálně to je opět hodně zajímavé i když s toho smrdí CGI na sto honů. I příběhově je to slabší a nikam to vlastně nevede. Nebýt Elby s Tildou je to naprosto marný.
Napoleon (2023)
7.5/10. Nemám rád filmy, které ve filmové stopáži dokumentují celý život nějaké historické osobnosti, protože to nikdy úplně nefunguje. Několik epizod s Napoleonova života slepených do 158 minut filmu, to nemůže nikoho uspokojit. I tak Scott stvořil film, který vlastně je tak nějak života schopný. Je to prostě zkušený harcovník, akorát ten film působí zastaralé úplně ve všem. Škoda. Další škoda je, že máte takového borce na hlavní roli a on nemá co hrát, prostě existuje.
Hříšníci - Order Room Service (2013) (epizoda)
7/10. Jako fakt, Frank udělal něco správně? Já tomu prostě nevěřím. Líp se potácí mezi dvěma manipulátorkami. Steve se tak dlouho potácel životem až zákonitě dostal přes prsty.
Duna (1984)
6/10. Na to, jak těžká předloha to je, v jakém roce to vzniklo a jakým produkčním peklem to prošlo, to vlastně není tak špatný. Rád bych někdy viděl tu speciální verzi. Jen ty akustické zbraně si Lynch odpustit mohl, je to hrozný bizár.
Hříšníci - Civil Wrongs (2013) (epizoda)
8/10. Mluvte o tom co má ráda. Tak ji udělal orál. Dr. House by měl radost. Doufám, že si to Frank užil, protože si už dlouho zasloužil natrhnou zadek.
Hříšníci - Frank the Plumber (2013) (epizoda)
8/10. Stevovi dochází, že si ukousnul, až moc velký sousto a Frank se stává ikonou gejů, když chce opět ojebat systém.
Hříšníci - Where There's a Will (2013) (epizoda)
8/10. Karen je zpět a stejná pí.. jako předtím. Frank si našel nového hostitele. A problém s domem vyřešen po Gellerovsku.
Bílá nemoc (1937)
8/10. Vlastně neuvěřitelně naivně napsaná a zahraná divadelní hra. Hass hraje stejně, ať hraje komickou figurku, milovníka a nebo dr. Galéna. Štěpánek jako maršál je presvědčivější, je ale napsaný jako sice válkychtivý ale pořád lidský. Asi Čapka nikdy nenapadlo jak velká zrůda Hitler vlastně je. Stejně naivně působí ten malý stát, který se brání, bohužel zbožné přání. Tak jako tak, to má silné poselství, které bude rezonovat dokud bude lidstvo lidstvem. Protože mír je jen přestávka mezi válkami.
Hříšníci - A Long Way from Home (2013) (epizoda)
8/10. Já nevím co Steve čeká? To, že je pro Fionu rodina na první místě je zjevné od první epizody. Dětská práce je novinka ale tenhle seroš to snese. Stejně Fiona vede boj, který nemůže vyhrát.
Hříšníci - Cascading Failures (2013) (epizoda)
8/10. Hodně fujtajbl epizoda. Doufám, že Fiona s Franka konečně vymlatí duši.