Poslední recenze (109)
Jádro (2003)
Námet o zlyhávaní magnetického poľa Zeme je zaujímavý. Hneď v úvode kamera sníma splašené kŕdle vtákov i zmätok v Londýne. Neskôr zase silné blesky ničia Rím. Vedecké nepresnosti som neriešila, zvlášť, keď sa na scéne objavil modrooký Aaron Eckhart ako geofyzik. Na pomoc prichádza aj astronautka Hilary Swank so svojím tímom. Mimochodom ten účes jej veľmi pristal. Na záver ešte highlight, keď Hilary dá v eufórii pusu Aaronovi. No škoda, že tej romantiky tam nebolo viac. Výborné.
Agent na útěku (2012)
Špionážny film a v hlavnej úlohe Aaron Eckhart. Vlastne som to pozrela hlavne kvôli nemu. A páčil sa mi. Aj ten film aj fešák Eckhart. Firma, kde agent pracuje náhle zmizne. Problémy sa nakopia a on musí zároveň ochrániť i dcéru. Celé to malo svižné tempo, pár akčných scén a európske exteriéry. Trochu ľúto mi bolo tej agentky, ale čo už. V záverečnej scéne ešte emotívne objatie otca a dcéry na letisku. Ja som spokojná.
Krásné bytosti (2022)
Celkom zaujímavá dráma z Islandu o živote tínedžerov. Konkrétne tu išlo o partiu "výrastkov", ktorí sa flákajú a nejako zoberú medzi seba outsidera Baliho. Dej sa odohráva viacmenej mimo školu, vo voľnom čase chlapcov a zároveň ukazuje aj domáce prostredie, ktoré nie je ideálne. Najväčší frajer Konni mi liezol svojím správaním na nervy. Naopak Addi bol nielen rozumný, ale aj citlivý a empatický. Vlastne sa to dá zhodnotiť aj tak, že vhodné voľnočasové aktivity detí nie sú hlúposť ale prevencia.
Poslední deníček (1)
Jane Austen
Jane Austen, anglická autorka ženských románov, je povinná jazda pre všetky romantické duše. Filmových spracovaní je v súčasnosti už viac. Tu je môj výber:
Rozum a cit 1995 ( Kate Winslet )
Emma 1996 ( Gwyneth Paltrow )
Pýcha a predsudok 2005 ( Keira Knightley )
Northangerské opátstvo 2007 ( Felicity Jones)
Pýcha a přemlouvání 2022 ( Dakota Johnson )