Recenze (427)
Kmotr (1972)
Perfektní příručka, jak je třeba řídit mafiánskou rodinku. Není to nic s medem a kulka čeká na každého z nich. Jedno herecké hovado předbíhá druhé, ale u mě vede Pacino a jeho chladnokrevný pohled. 9/10
Avengers Přísně Tajné: Black Widow a Punisher (2014)
Marvel se konečně umoudřil a nechal děti ve školce, ať se kreslí co chtějí a dal do ruky pastelky dospělým lidem, kteří mají možná i nějaký diplom. A co je hlavní, konečně se přišlo s pořádným příběhem. WROOONG! Pokud někoho baví koukat na pořád stejné scénáře, musí být tlustý, hloupý a bydlet v Americe. Vážně to nejde přijít aspoň s něčím trochu nápaditým? Takže animaci už máme, tak snad se dočkáme aspoň nějakého příběhu. 4/10
Don Jon (2013)
Po půlce to šlo do koše. Trailer lákal, ale skutek utek. 3/10
Americká krása (1999)
Asi v tom nevidím to osvícené dílo, jako někteří, ale vystačím si s tím evidentním. 8/10
Amélie z Montmartru (2001)
Jsem okouzlen každým aspektem tohoto díla. 10/10
Osudový dotek (2004)
Blowmind to já rád a obzvlášť, když jsou na scéně hrátky s časem. Napínavé chvilky, kdy se objeví nová realita a co sebou přináší za strasti, to jsou právě ty okamžiky, které dávají tomuto filmu punc pěti hvězd. 9/10
Red 2 (2013)
Parádně rozjeto, ale se stopáží ztrácí na humoru a lákavosti. 6/10
Železný obr (1999)
Krásný dětský příběh. Námět je klasický a celkem fádní. 8/10
Já, Frankenstein (2014)
Jednou za čas, si je třeba okořenit filmový rozhled aktuální sračkou. Chlapci přes efekty nestíhali a proto se dá narazit na leccos. V hlavně mi uvízla běžící postavička, zabírána z ptačí perspektivy, která neví jak se člověk pohybuje a divně sebou na těch pár vteřin plácá. Jak už to tak bývá, je to jen jeden příklad z mnoha. Kdo dále nestíhá je kdysi obstojný herec Aaron Eckhart. Když je třeba zdůraznit ultimátní kombo s jeho paličkami, čas se zpomalí a já můžu v klidu odvrátit zrak a poškrábat se s precizností na řiti. Jenže pozor, čas je třeba i zrychlit, jelikož Aaron není žádný Jet Li a jeho pohyby by v reálu vypadali trochu posmrtně. Zápletka je vykradený Hellsing plus nějaká ta omáčka okolo. 2/10
Sviňák (2013)
McAvoy nezná své morální hranice a to ani ty herecké. Skvělý výkon s podporou kolegů, zakládá na výborném dramatu s řízným humorem. Zápletku šlo snadno prokouknout, ale stejně byl případ na vedlejší koleji a vše se točilo kolem rozvoje McAvoye. 8/10