Recenze (666)
Jako malé děti (2006)
Ehm, oficiální text distributora šlápnul trošičku vedle.."jeho manželka rozhodně doma trpělivě nevychovávala syna.. tady byla ukázaná rodina z pozice matky živitelky a otce celodenně pečujícího o dítě.."
Král zlodějů (2010) (TV film)
Nějak mi unikla pointa celé "pohádky".. O hraběcí dceru neusiloval, manželku hlavní hrdina už měl.. o bohatství mu nešlo.. měl se přijít usmířit jen s rodiči a na nějaký zlodějský úkol se hlásit ani nemusel..
Avatar (2009)
V autorech vidím neskrývané fanoušky Miyazakiho, kteří značně použili tématiku, podobnost fantasy postav a kulis do celého filmu z úžasných animé..
Dárek z lásky (2004)
O tomhle filmu bylo někde prohlášeno, že je to druhé Love actually, ale to se nějaký pisálek sakra spletl..
Hanebný pancharti (2009)
jen kousíček k odpadu.. chuťovkám Tarantina nikdy na chuť nepřijdu..
Poslední dům nalevo (2009)
To jsme na tom, Bebacku, podobně :-) ale musím uznat, že po dlouhé době to nebyl až tak nechutný horor.. spíše dobře udělaný thriller..
Bruno (2009)
Nechápu, jak někdo může vůbec takovou sra*ku vypustit mezi diváky.
Yes Man (2008)
Po dlouhé době se mi líbil film s Jimem Carreym.. Navíc komedie, u které jsem se opravdu bavila..
Proroctví (2009)
Ačkoli konec nic moc, odehrané a zpracované velmi dobře..
Rocker (2008)
Měla jsem obavy, že to bude stejná slátaninajako je spousta podobných filmů, ale příjemně jsem se bavila a navíc, fakt výborná hudba..