Poslední recenze (30)
Království Planeta opic (2024)
Tady není o čem, už předcházející triologie je naprosto dokonalá, a čtvrtý díl naštěstí pokračuje v její kvalitě. Mohl bych tu teď jako vždy začít rozebírat klady, kterých je tu nespočet, a rozhodně jich po dalších zhlédnutích bude víc a víc. Místo toho jen řeknu, že tohle chcete, ne chcete, ale MUSÍTE vidět na velkém plátně, protože taková podívaná tu prostě nemá žádnou konkurenci. 11/10.
Kaskadér (2024)
David Leitch je neskutečný borec, ať už jde o jeho Deadpoola, o něco slabšího Hobbse a Shawa, ale hlavně peckovní Bullet Train. Kaskadér není naštěstí žádnou výjimkou, a za jeho předchozími počiny nezaostává, a většinu z nich překonává. Fall Guy hlavně vyčnívá mezi ostatními zapomenutelnějšími akčňárnami svým scénářem, který nejenže nezapomíná na své prvky, a využívá je vícekrát, ale hlavně je tu perfektní romance která funguje až nesmyslně dobře. Ale snad úplně nejlepší na filmu je humor, kterej je až nepopsatelně geniální, a nejlepší jsou určitě popkulturní narážky, kterých je ve filmu požehnaně, a jsou naprosto skvělé! Technická stránka filmu je bombastická, a film do vás sype jednu vizuálně hezčí scénu za druhou. David Leitch je prostě machr, a podobně jako Matthew Vaughn jsou jeho filmy skoro svým vlastním žánrem. 10/10
Rivalové (2024)
Rivalové pro mě byli jeden z těch snímků, u kterého jsem doufal aspoň v solidní nadprůměr, ale místo toho jsem dostal velikou pecku. Postavy tu jsou naprosto skvělé, za což může hlavně skvělý příběh filmu, díky kterému u postav chápete jejich rozhodnutí, které je dost podpořeno vizuálním vyprávěním. Nejvíc ale smekám u výběru hudby, protože ne jen že ta hudba dobře zní, ona i podkresluje emoce postav. Největší překvapení pro mě ale bylo, kolik napětí a emocí film má, ikdyž film pro mě neměl vyloženě scény u kterých bych brečel, tak jsem u těchto scén naštěstí nebyl emočně plochý. 9/10