Recenze (11)
Tenet (2020)
Film pro ty, kdo si čtou před spaním Hegela :)
Triple 9 (2016)
Kate Winslet je bezva záporačka! Děj je občas lehce zmatený, ale některé scény jsou dost cool. 70%
Lovci duchů (2005) (seriál)
My guilty pleasure :) ... 1. série: 80% ... 2. série: 100% ... 3. série: 70% ... 4. série: 80% ... 5. série: 100% ... 6. série: 50% ... 7. série: 60% ... 8. série: 40% ... 9. série: 50%
Prostřihy (1993)
úžasná adaptace!
Svobodný otec (2010) (seriál)
Postavy se chovají jak sobečtí idioti, což nespraví ani skvělí herci. Na druhou stranu je to pěkné připomenutí toho, jak málo můžete znát toho, s kým tak dlouho žijete.
Blackpool (2004) (seriál)
**** + * za tančícího účetního
Zvláštní poldové (2009) (seriál)
"Here's what you need to know about the 2nd... Alvarez talks about himself in the third person, Banks sleeps in a bulletproof vest, and yesterday, Delahoy named his mustache." Ze začátku nudaa, od cca čtvrtého dílu začíná humor a za to dávám čtvrtou hvězdu. Škoda, že není víc dílů. Háleluja!
Let's Dance 3D (2010)
Děj překonal mé nejhorší obavy. Tanec překonal má nejlepší očekávání.
Benny a Joon (1993)
výborné tousty a bramborová kaše! (:
Let's Dance (2006)
Nemluvit a tancovat. My guilty pleasure.