Recenze (19)
Rychle a zběsile 6 (2013)
Potom co jsem viděl Rychle a zběsile 5 jsem myslel, že nic horšího už přijít nemůže...Spletl jsem se :) Víc k tomu nemam.
Divoši (2012)
Já snad ani nevim. Mám z toho dost smíšený pocity. Parádně zlej Del Toro (užíval jsem si ho). Pak ošklivej Travolta. Blake Lively nesnášim. A kluci (jak mariňák, tak zahradník) jsou drsný asi jako medvídci na hraní. Ale zase to byl slušnej akčňák. Takže tak nějak půl na půl.
Lars a jeho vážná známost (2007)
Podle mě trošku nedoceněnej film. Na csfd celkem častej jev. Bohužel. Myslim, že by si zasloužil víc procent a samozřejmně víc hvězd. Já mu dám 5. Protože to bylo vtipný, smutný a originální. A Ryan Gosling? Tomu bych za to snad dal oscara, protože byl výbornej..
Den Šakala (1973)
Dlouho jsem hledal film, který bych považoval za nejoblíbenější. Měl jsem hodně oblíbených, to jo. Ale nejoblíbenější ne. Až do chvíle co jsem viděl Den Šakala. Byl to zážitek a já věděl, že bude na vrcholu mého filmového žebříčku. :) Takže 5 hvězd, ikdyž bych mu rád dal víc.
Česká spojka (2002)
Tohle se Anthonymu příliš nepovedlo. Chris Rock zase nemůže hrát vážnou roli. Za Prahu dvě hvězdy
Skyfall (2012)
5 hvězd, který si novej Bond zaslouží! Skyfall mi trošku přišel jako návrat ke kořenům. Novej M, novej Q, nová Moneypenny. Herci budou mít pár dílu zaručenejch. Stejně tak jako Bond samotnej. Dost se mi to líbilo! Javier Bardem naprosto fantastickej. Řekl bych, že nejlepší z celýho filmu. :) A kdo řiká, že to neni Bondovka je blázen. Bondovka jak stehno.
Čtyři pokoje (1995)
Four Rooms = kultovní film. Aspoň pro mě. Tim Roth je dokonalej.
Všechno nejlepší! (2006)
Jednu hvězdu. Protože má narozeniny :))
Lenssen & spol. (2003) (seriál)
Jedna hvězda. Protože to je děsná sranda :))
Pobřežní hlídka (1989) (seriál)
Dvě hvězdy. Za mladou Pamelu.