Recenze (2 012)
WandaVision (2021) (seriál)
Vyborny. Vy-bor-ny. Nejlepsi z Marvel dilny? Retro TV ery byla lahudka. Jen houst a vetsi kapky. 9\10
Kolo zázraků (2017)
Krasne barevne vintage 50’s retro na Coney Island. Na Woodyho neobvykle vazne a nekomedialni. Vitana a nedocenena zmena. 7\10
Deštivý den v New Yorku (2019)
Very nice. Nejlepsi Woody od Midnight in Paris. Vlastne jde o takoveho vzdaleneho pribuzneho z New Yorku. Woody je v tom strasne moc citit. 8\10
Svůdná krása (1996)
Krasna Italska priroda a relaxacni atmosfera, to mi staci k radosti. 7\10
Nowhere Boy (2009)
John Lennon a jeho matky. 6\10
Duše (2020)
Nejlepsi Pixarovka poslednich mnoha let. Je to realne a magicke zaroven. Chyta to za srdce. Skvela hudba. 9\10
Boží pokušení (2019)
Hmmm, tak to bylo fakt pekne autenticky 2000ove retro. Zaroven je fascinujici, ze doba 2000 uz je dnes brana jako retro. 9\10
Yesterday (2019)
Ze zacatku me to moc nebralo, ale nakonec v tom neco je a nejsou to jen Beatles pisnicky. 7\10
Perný den (1964)
Jaci Beatles jsou nejlepsi? Cernobili. A jsou to britsti vtipalci ze stare skoly. 7\10
Devadesátky (2018)
Je to presny, v 90’s jsem taky jezdil na skejtu a hrali mi k tomu NIN. 7\10