Poslední recenze (186)
Duna: Část druhá (2024)
Sorry, ale stejně jako jednička - film mě nebavil. U druhého dílu jsem měl co dělat, abych 40 minut před koncem neusnul. Čekal jsem na nějakou akci a ta pak trvala tak 10 minut a... místy jsem byl napnutý a bavilo mě to, ale vždycky to byly jen fragmenty a celý film mi přišel tak trošku bez nějakého spádu.
Hrabě Monte Cristo (2002)
Někdo tu píše, že jednoznačně nejhorší. Za mě jednoznačně nejlepší Monte Christo!
Oppenheimer (2023)
Až příliš upovídané. Mnohdy jsem vůbec nestíhal, o čem si vlastně povídají, nechápal jsem to, jen jsem koukal a čekal, až bude změna scény, konec debat určených spíše pro brejlaté fyziky. Opravdu jsem čekal něco víc, když už je to tak ověnčené cenami. Bohužel... za mě hrozná nuda.