Recenze (241)
Mimi šéf: Rodinný podnik (2021)
Oproti jedničce hloupé, uspěchané, vtipy pořád dokola a hlavně bez srdce a hlubší myšlenky.
Willyho kouzelný svět (2021)
Když je v záběru Cage, tak je to úžasně ujetá podívaná, klidně 4*, jenže zbytek času je to už jenom ujetá blbost, takže celkově se to fakt doporučit nedá. Přitom samotný nápad tak špatný nebyl, jen by to asi musel tvořit někdo lepší.
Kill Bean (2009)
Naši inteligentní překladatelé říkají kávovým zrnům fazole. A není jim divné, proč se mafián jmenuje Cappucino...
Trollové (2016)
Pozor, chcete-li tento film brát sebeméně vážně, musíte odebrat alespoň jednu hvězdičku z mého hodnocení, nebo se raději na něj ani nedívat.
Jurský svět (2015)
Určitě zajímavější podání nežli předchozí dva díly, které jen ždímaly původní originál. Ale nic hlubšího nežli večerní blockbuster s perfektními efekty od filmu nečekejte.
Pláž (2000)
Tento film jsem neustále odkládal, protože jsem se bál špatného DiCapria (tedy DiCapria z dob Titanicu). To ale není důvod, proč jsem dal 2*, naopak, Leo je důvodem proč jsem dal ALESPOŇ ty dvě..
Borg/McEnroe (2017)
Být fandou tenisu (nebo pamětníkem onoho zápasu), tak si to určitě vychutnám mnohem více. Takto je to "pouze" kvalitně natočený film s výbornými hereckými výkony (ano, i Shia hrál dobře).
Hodný, zlý a ošklivý (1966)
Dle komentářů a po shlédnutí prvních dvou dílů trilogie jsem čekal zlatý hřeb. Dočkal jsem se zdlouhavé parodie. Jediný člověk, který každým dílem neskutečně rostl byl Ennio Morricone. Děs a hrůza.
Pro pár dolarů navíc (1965)
Produkční hodnota narostla na dvojnásobek, už to není béčko. Jenže nebéčka se musejí více snažit, aby stály za to a to se zde nestalo. Hudba samozřejmě skvělá, postavy mnohem lepší než v díle první, ale stopáž a některé přehnané scény film srážejí k zemi.
Pro hrst dolarů (1964)
Solidní béčko, krátká stopáž, která dává spád, je to tak jednoduché, až je to milé. No a Morricone samozřejmě plus. Za mě nejsilnější z trilogie.