Poslední recenze (10)
Skryté zlo (2017)
Do té doby, než se ukázal "Bye Bye Man" a jeho pes super. Atmosféra se mi moc líbila, ale jakmile jsem viděl toho trapně vyanimovanýho psa to šlo do kopru.
Krvavá hostina (2005)
Já jsem se u tohoto filmu prostě bavil, proto nejde dát méně než 4 hvězdy
Mládí v hajzlu (2009)
Až na to, že mě ten konec opravdu zklamal a čekal jsem, že by třeba mohl být ještě druhý díl, aby to bylo podle knihy, to nebylo špatné. Pět hvězdiček dávám už jen proto, že jsem na ten film čekal snad věčnost :))