Poslední recenze (236)
Putování budoucností (2007)
Zajímavý námět, který přináší neobyčejnou podívanou a zároveň pořádnou inspiraci k shlédnutí mnoha slavných i neslavných scifi snímků. Jedinou vážnou výhradou snad může být do jisté míry nedokonalý výběr filmů, spočívající v převaze ryze akčních snímků nad intelektuálně náročnějšími snímky.
Interstellar (2014)
Tak tohle se hrubě nepovedlo. Jen velmi stručně vyjmenuji několik základních negativ. Naprosto nesmyslná závěrečná pointa staví celý děj na hlavu. Nolanům zřejmě vůbec nevadí paradox časové smyčky. Celým filmem se jako had táhne přehnaný patriotismus znázorněný americkými vlaječkami rozmístěnými snad úplně všude, což je mimochodem stále častější praxe i v ostatních podobných snímcích. Dialogy jsou nefunkční, působí uměle a vykonstruovaně. Herecké výkony jsou vesměs nevýrazné, v některých scénách až amatérské. Celý film působí poslepovaně se značně nedomyšleným střihem. A závěrem hudba v některých scénách je zbytečně zesílená, což dává tušit dosti triviální pokus o zvýšení emočního napětí v divákovi. Ale abych nezůstal jen u negativ, pár světlých stránek přece jen film má. Především herecký výkon Matthew McConaughey a pak některé dechberoucí záběry z vesmíru.
Imaginární lásky (2010)
Přestože se mi z hloubi duše příčí prototyp dnešní tzv. moderní generace se vší svou omezeností a infantilitou, o které film pojednává, musím přiznat, že z filmařského i realistického hlediska se jedná o velmi nadprůměrný, originální snímek se skvělými dialogy a neotřelým soundtrackem.