Recenze (176)
Párty Hárd (2019)
Nic pro mně....prostě fuj
21 mostů (2019)
Příjemná hodinka a půl se svižně natočeným thrillerem, který po dokoukaní okamžitě upadl v zapomnění.
Poslední království (2015) (seriál)
Jedna z mých skutečných srdcových záležitostí. Postavy jsou tak dobře napsané a zahrané, že jsem si je zamilovala do posledního zmetka, co se v příběhu objevil. Dialogy jsou výborné, nenudí ani při třetím shlédnutí, charismatičtí hrdinové se postupně vyvíjejí a jejich dramatické osudy stále nutí pouštět další a další epizody. Kulisy se můžou zdát lacinější, stejně jako střety nepočetných armád, ale přesto z toho středověká atmosféra čiší velmi věrohodně. Děj je ve srovnání s knižní předlohou citlivě zjednodušený, neznásilňuje ji a překvapivě dobře dokáže vybruslit ze scén, které by v hrané formě byly příliš zdlouhavé, chaotické a těžko popsatelné. S chutí bych si to celé dala i počtvrté.
Pomsta (2019)
Akční rubačka přesně podle mého gusta. Kombinace vtipného vyprávění v první osobě, retrospektivních prostřihů v ději, humorného nadhledu, rychlého tempa, skvěle koukatelných bitek a skutečně hrajícího scotta adkinse vystřelila tenhle film do áčkových vod....minimálně alespoň pro mne.
Vyproštění (2020)
Po technické stránce precizně natočené Vyproštění oproštěné od jakékoliv dějové originality, kde dynamická choreografie soubojů drtí prostinké dialogy a šikovná kamera vtáhne do děje lépe než dramatické osudy hlavních hrdinů.
Zatracení (2017) (seriál)
Lehce rozvleklý příběh z divokého zapadákova o tom, že nic není černobílé, s charismatickými hrdiny, dobrými dialogy, slušnou výpravou a poutavou atmosférou. Škoda toho otevřeného konce.
Žraločí invaze (2012)
Když už někdo točí něco, na co evidentně nemá prachy, čekala bych aspoň geniální scénař, jenž by byl kompenzací toho, že si nějaký chudý režisérský nadšenec realizuje svůj celoživotní sen, ale tady klišé střídá patos a všechny umělé a prostinké postavy neuvěřitelně trapně blábolí a vůbec se chovají hloupě a nereálně. Pro mě totální ztráta času.
Drákula: Neznámá legenda (2014)
Další hollywoodský plivanec do tváře historickým faktům, fantastické legendě i ubohému divákovi, který se zase dočkal patetického, neoriginálního a ukňouraného lejna.
Šílený Max (1979)
Rozvleklé, povrchní, bez nápadu a místy nechtěně směšné.
Rychle a zběsile 6 (2013)
Kdo si myslel, že tahle série už nemůže být patetičtější, uhozenější, a přitaženější za vlasy, tak se mýlil.