Poslední recenze (17)
Mlha (2007)
Nechapem, ako sa mi podarilo vyhnut tomuto filmu a videla som ho az tento vikend. Vyborne spracovana psychologicka drama (i ked ma nalepku horor) a koniec (odlisny od kniznej predlohy) ma uplne odstavil…jednu hviezdu strhavam len za tie lacne chapadla.
Hladoví po úspěchu (2023)
Tento film ma uchvatil ! Napriek dost kliseovitemu hlavnemu pribehu, pod ktorym bolo skryte dost vela dalsich serioznych sociologickych vrstiev. Nadherna gastronomicka showka, krasna a umelecka prezentacia a nechybala ani pochopitelna psychologia postav. Osobne som sa nedokazala od toho odtrhnut akoby som pozerala napinavu kriminalku. Urcite si pozriem este raz a davam zasluzene 4 komety 💫 Nazov Hlad nebolo potrebne v ceskej verzii dovysvetlovavat.
Širé moře (2019) (seriál)
Mam rada krimi, ale tomuto som rozhodne neprisla na chut. Stupidne dialogy a este horsie herecke vykony. Az na zopar vynimiek. 1. Seriu som pretepela, na polracovanie uz nemam nervy. Pre mna totalna strata casu…