Poslední recenze (32)
Manifest (2018) (seriál)
1. série 80% / 2. série 75% / 3. série 70%
Gangy z Birminghamu (2013) (seriál)
1. série 80% Od tohohle seriálu jsem původně čekal něco trochu jiného, ale rozhodně se nedá říct, že by mě první série nějak zklamala, Cillian Murphy mi do role Thomase Shelbyho skvěle sedí a poslední epizoda je výborná. Uvidíme, kam se seriál posune v dalších sériích. / 2. série 90%
Annabelle 3 (2019)
Větší sračku jsem snad ještě neviděl, tak moc hloupé postavy se opravdu nevidí v každém filmu, ostatně celá trilogie o panence Annabelle je za mě naprosto zbytečná, bez nějaké větší atmosféry a akorát shazuje kvalitu dokonalé jedničky a velice kvalitní dvojky originální série V zajetí démonů. /25%/