Oblíbené filmy (10)
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Vetřelec (1979)
Predátor (1987)
Gentlemani (2019)
Identita (2003)
Kimi no na wa. (2016)
Najlepšie anime ktoré som kedy videl, animácia je na inej úrovni. Príbeh je veľmi dobrý a zaujímavý za mňa 95%