Recenze (677)
Gangster Squad – Lovci mafie (2013)
Trochu ako kórejská prerábka Better Tomorrow. Pekne nastajlované, ale v zásade mi to prišlo ako stageovka / levelovka v retro šate, kde osobné motivácie typu "zabili mu brata" ostali prikryté motívom vyššieho dobra pre spoločnosť a ženy a deti a jasnú budúcnosť. A Sean Penn vybiehajúci s machine gun a Santom na perách? Ho-ho-ho!! Mno, ale nazad k tomu môjmu prirovnaniu ku kŕejskému Better Tomorrow - Gangster Squad nemalo taký dobrý základ.
Zachraňte generála Yanga (2013)
PG13 porn bloodbath. Alebo PG. Ronny Yu má na viac než sú historické cukrkandle, kde aj detsky olejček je CGI.
Den zrady (2011)
Mám rada veci, čo Clooney režíruje. Toto bolo fajn práve v tej, povedzme, naivnosti hlavnej potavy. A hej, vyzliekol sa.
Star Trek: Do temnoty (2013)
Klingons. Bringing bat'leth ino a gunfight. Veľmi zábavný blokbastrík.
Bláznivá, zatracená láska (2011)
Výborné dialógy. A modroočko s krásnymi rukami a photoshoped telíčkom.
Rychle a zběsile 6 (2013)
.... ešte raz sa ma niekto opýta, čo vidím na týchto "chlapáckych filmoch"? seriózne? ja by som od prírody mala zaberať na také množstvo testosterónu (okej, Expendables ho mali viac, ale to aj implantovaného kolagénu a tak)!!! .... takže: nabúchaný prequel k Los amantes pasajeros s Dieslovým vrnením .... takže to Adrianovo "less sexi" by som brala s rezervou ;) ....zato návrh od Nathalie sa mi páči :P....
Nevědomí (2013)
Ale jasné, ale pekne sa na to dívalo. Nehovorím o Cruisovi, skôr o tej eňo ňuňo raketke.
Xiao gong zhen wu lin (2013)
... možno sa napokon dám na komédia Erica Tsanga ...
G.I. Joe 2: Odveta (2013)
neuveriteľne zbytočné dialógy, neuveriteľne zle strihané, neuveriteľne blbé nápady a neuveriteľne veľky Dwayne J., neuveriteľne vypiplaná kuchyňa Brucea W.. a v kinosále neuveriteľná ženská, ktorá zvýskla vždy, keď sa ten chlapík, čo tentokrát nebol zlý, vyzliekol :*) no ale uznajte, nie je Lee Byunhun nádherný model!! (this time: The Rock over Tatuum)
Králův dvojník (2012)
On hral! Chápete! On hral! A bol výborný!