Recenze (52)
Svatba mezi citróny (2012)
5* pre mňa, že som to zvládol dopozerať a 1* pre film, aj to len za Brosnana. Rada na záver: dajte prednosť radšej hocičomu od Ingy Lindstroomovej
Big Lebowski (1998)
Chystal som sa na kultový film a dočkal som sa síce dobrých hereckých výkonov, zvláštnej zápletky, zopár veľmi slušných scén ale ako celok mi to jednoducho nesedelo. Škoda, možno to bolo veľkými očakávaniami, neviem ... 3*
Zabít tiše (2012)
Poslednu vetu stačilo povedať hneď na začiatku a človeku by ušetrili hodinu a pol života. Pre mňa nudný, s odpudzujúcimi hercami (až na 2-3 výnimky) a zbytočný film postavený na zabíjaní bez zmyslu. Pokiaľ toto bolo cieľom tvorcov, tak sa im to podarilo. Inak, strata času.
Výměna (2008)
Pokiaľ na tento film natrafím pri náhodnom prepínaní kanálov, jedno je isté - určite ho rýchlo prepnem. Nie preto, že by bol zlý...to ani zďaleka. Ale ten pocit.... a BTW: Jolie väčšinu času tak prehrávala, že mi to trhalo oči....
V dobré společnosti (2004)
chcel som dat 4* ale za ten koniec pridavam aj piatu...je to mozno trocha prehnane, ale o takomto zavere vo vacsine filmov niet ani chyru ani slychu, takze aspon za odvahu... (BTW: taky hrozny dabing Scarlett J. som este nepocul)
Goyovy přízraky (2006)
najhorsi zazitok co sa tyka natalie portman....jednoducho sa mi to zdalo ako nejaka parodia. bohuzial, cakal som omnoho viac ako som sa napokon dockal
Lov lososů v Jemenu (2011)
dockal som sa presne toho, co som cakal. sympaticky herci - Kristin Scott Thomas pobavila prekvapivo asi najviac. "nahody" v niektorych scenach posobili sice dost nasilne, miestami az trapne ale celkovo som s filmom spokojny. taky pohodovy rom-com film s myslienkou
John Carter: Mezi dvěma světy (2012)
Očakávania som nemal veľké, možno aj preto až 4*. Film veľa nového neprináša, zdá sa mi to ako mix Star Wars-Správcovia Osudu-Thor...ale celkovo na mňa ten mišung pôsobil veľmi dobre a po filme zavládla spokojnosť.
Ghost Rider 2 (2011)
uplne zbytocny film...hrozne od zaciatku do konca...
Vyměřený čas (2011)
mohlo to byt skvele...avsak ostalo to iba priemerne. aka skoda!