Poslední recenze (16)
Karlos (2024)
Jsem fanoušek bojových sportů a Karla respektuju za to co udělal pro český MMA. Občas mě sere těma kecama a neřadí se mezi mé úplně top fightery, ale dávám 5* už jen z principu. Občas si na ČSFD připadám jak na facebook diskuzi novinek nebo tn.cz. Kluci je asi na čase otevřít další lahváč a jít psát Fialovi jakej je to kokot.
Sexuální výchova - Série 4 (2023) (série)
Prvně by bylo asi fajn říct, že moc nerozumím kritice LGBT. Seriál se jmenuje Sex Education a všechny různé skupiny lidí, co se tam vyskytujou, do tohohle světa prostě patří. To opomíjím fakt, že od prvního dílu první série se tam tyhle témata řeší a tak to kritizovat po 24 epizodách, je celkem wild. Každopádně tahle série je asi nejhorší, sice to furt má to kouzlo a Ncuti, Emma, Aimee a Mimi to drží, ovšem závěr byl zklamání a nejzajímavější dějová linka se uzavřela tak nějak meh. V podstatě je to jako konec třetí série, nikam se to neposunulo, jenom se Maeve přišla na chvíli do města ohřát a na konci zase šup do Ameriky. Nehledně na nezajímavý nový postavy, je mi úplně fuk, že jsou trans a nebo bůhví co, ovšem proč? Proč představovat v poslední sérii nový postavy a rádoby Gen Z školu, to radši pořádně uzavřít linky stávajících postav a dopřát divákům pořádnou dávku emocí.. Trochu zklamání..
Strážci Galaxie: Volume 3 (2023)
Určitě nejlepší díl trilogie, po zklamáních jako Thor nebo Ant-man konečně kvalitní marvelovka