Reklama

Reklama

Karlos

  • Slovensko Karlos
Trailer 1

Obsahy(1)

Celovečerní dokument o jednom z fenoménů dneška Karlosovi Vémolovi. Zápasy MMA se pohybují na pomezí sportu a zábavy, fascinují davy lidí, přitahují pozornost a plní stránky novin. Vémola je tím, kdo u nás pomáhal tuto slávu novodobých gladiátorských zápasů utvářet. Film plný unikátních a archivních záběrů vznikal 15 let. Ukáže, kdo ve skutečnosti je Karlos Vémola, jaký je mimo světla reflektorů a odkud se vlastně vzal. (Bontonfilm)

(více)

Videa (6)

Trailer 1

Recenze (27)

Marigold 

všechny recenze uživatele

Český Tiger King? You wish. Karlos z tohohle zmateného a povrchního dokuportrétu vychází vlastně jako nudný patron, jehož sportovní přínos se omezuje na nic neříkající sestřihy a slovní proklamace, “že toho u nás hodně pro MMA udělal” a osobnost na sled banálních historek o muži, co chtěl bílý dům a krásnou dívku. Vrchol režijní invence je voiceover existenciální GPS a pár montáží, které by možná uživily sítě Oktagonu, ale ne celovečerní formát. Attila byl sice blboučký dokument, ale měl aspoň nějakou primitivní energii a strukturu. Karlose tak knockoutuje v prvním. Nic nového. ()

Ydrosten 

všechny recenze uživatele

Chtěl být král světa a stal se králem bulváru. Kdyby netahal bulvár jeho kontroverze neustále na přední stránky, nikoho by tento člověk nezajímal. Pominu velkohubost a extra porci egoismu, to mají všichni tihle "bojovníci" takže to mu nemám za zlé. Dokument vlastně nepřináší nic co by člověk už nevěděl z různých článků, takže výpovědní hodnota je nulová. Můžu mu uznat dobrou základní přípravu, kde jde vidět že opravdu chtěl - někde na začátku - něco dokázat, jenže se z něj stala celerbída a to mu v podstatě zlomilo vaz. Cílovka nejsem (MMA) ale nic proti němu nemám, neodsuzuju ho za to že je "pomalejší" díky ranám do hlavy ale na rovinu si řekněme že jiné dokumenty o zápasnících jsou plnější a přehlednější, protože Karlos Vémola prostě není hvězdou jakou si myslí že by měl být. Asi 2 hvězdy, za slušnou sondu do života někoho o kom vlastně ani nemám zájem moc vědět. PS : Lela je fakt katastrofa. Ta ženská někde v předělu mezi holčičkou a ženou, úplně ztratila mozkové buňky a stala se z ní karikatura něčeho co bych se neodvažoval nazvat člověkem. ()

Reklama

ForGump 

všechny recenze uživatele

Z mého pohledu velmi nezvládnutý dokument plný bizarního materiálu, se kterým si nedovedl poradit ani Samir ani Šafránek. Ta účast Barletty je pro mě dvojnásob zklamání. Citím v tom hrozný zmatek. Člověk se nedozví vůbec nic, jen že Rittig je Vémolův adoptivní otec, Karel Gott jeho Bůh a ženy s plastikami vnad jeho múzy. Jako ta možnost, že by to bylo hlubší je lákavá, ale o to tady nikdo nestál. Že to duní a je to sestříhaný cool z toho nedělá dobrý dokument. 20% ()

jefff 

všechny recenze uživatele

Vlastně moc nevím, co o dokumentu napsat. Myslím, že se tvůrcům povedlo ukázat Vémolu takového, jak asi všichni čekali. Ale těch skutečně hloubkovějších pohledů pod tu bijeckou/celebritní krustu se povedlo asi dvakrát za celou dobu stopáže a to není nic moc. Většinou tak jde o záběry, které by mohli být reklamou na Vémolu, nikoliv jeho kritikou či sondou do duše. Škoda. Je to dost i o protagonistovi, který je jaký je. Navíc je bez konce. Chápu, že se jedná zčásti o reklamu na poslední fight, ale dokument by to byl jistě ucelenější i s ním, než stopkou rok před koncem kariéry. ()

Matty 

všechny recenze uživatele

Syndrom Šimona Šafránka. Dobře šlapající, nekoncepčně poskládané nic. Jako kdybyste z nabušeného sportovního dramatu vytáhli jen střihové sekvence a vynechali jakoukoli substanci, která by je propojovala. Skoro nonstop hrající hudba z toho dělá něco mezi zduřelým videoklipem a lidovou operou o tom, jak chasník ze žamberecké posilky k silikonové princezně a aligátorovi přišel. Hlavně je to ale profesionální PR video bez jakéhokoli nadhledu, které Karlose ukazuje tak, jak chce být vnímán. Ne jako parodii na Arnolda, která v kleci mlátí lidi za peníze a bratříčkuje se s bulvárem a mafiány z Wishe, ale jako lidský buldozer, který se vypracoval z nuly v šampióna a jehož slabší chvilky vždycky rychle odezní. Míru odstupu a (ne)zaujatosti tohohle jalového pokusu o dokumentaristiku nejlíp vystihuje scéna svatební hostiny, kde u stolu kromě novomanželů sedí asi čtyři hosté, z toho jeden je režisér Michal Samir. 40% ()

Galerie (29)

Reklama

Reklama