Recenze (191)
Dobrá znamení - Na počátku (2019) (epizoda)
Velmi solidní začátek, těším se na další díly. 8/10
Survivor Česko & Slovensko - Série 3 (2024) (série)
Naštěstí jsem nikdy neviděl zahraniční verzi, takže nemám s čím porovnávat. Občas špatný zvuk a soutěže bez nápadu jsou pro mě asi zatím jedinými výraznými problémy, jinak si show užívám, nakonec ne jen kvůli Mikýřovi, i když je to samozřejmě hlavní tahoun. Sledovat to tedy určitě jde jestli to ale budu sledovat až Mikýř vypaadne upřímně nevím. 5/10
To se vysvětlí, soudruzi! - Ostře sledované UFO (2024) (epizoda)
Vypadá to zatím zajímavě, místy poměrně vtipné, občas velmi výrazná práce s barvami a osvětlením, nebo obecně s atmosférou. Těším se na další díly. 8/10
Clash of the Stars 7: Seven Sins (2024) (pořad)
Velký potenciál skrze nabitou nabitou kartu, který se začal organizátorům trochu vymykat z rukou. I tak to ale vnímám jako fenomén. 7/10
One Piece - Romance Dawn (2023) (epizoda)
Slušný začátek, i když rozjet se do těch šílenosti trvalo trochu déle než jsem čekal. Postavy sympatické, skoro každá má ale jednu nějakou výraznou otravnou vlastnost, tak uvidíme jak to bude do budoucna. Zatím nahajpen na další díly jako na velmi příjemnou oddechovku s potenciálem na něco víc. 9/10
Rick a Morty - Nezmortriklý (2023) (epizoda)
Neodpálilo to můj mozek ale epizoda to byla slušná. Trochu moc překombinovaná, uvidíme jestli se to v budoucnu druhým zhlédnutím spraví. 8/10
Rick a Morty - Že by Amort? (2023) (epizoda)
Zajímavá epizoda která ale nezaujala tolik jak jsem čekal. 7/10
Rick a Morty - Air Force Wong (2023) (epizoda)
Na humor se tady téměř vůbec nehraje, ale vlastně mi to ani nevadí, tenhle příběh na mě dost fungoval i tak. 8/10
Rick a Morty - Past na Jerrickče (2023) (epizoda)
Zajímavý přístup k profláklé šabloně, později už se to ale trochu táhlo. 7/10
Rick a Morty - Jak si Prťka zas pořádně naprděl (2023) (epizoda)
Trochu umírněnější epizoda. Rozhodnutí dát na začátek epizodu kde je z hlavní pětice vlastně jen Rick je trochu divné ale budiž, docela to fungovalo a já se bavil. 7/10