Poslední recenze (10)
Sweet Tooth: Chlapec s parožím (2021) (seriál)
Seriál som zhliadol v priebehu 3 týždňov, no mal som pocit, ako by som ho zhliadol za 3 minúty. Úžasný výkon hercov, výborný scenár, sám by som ho tak dobre nenapísal. A celkovo niet čo kritizovať, jednoducho paráda. Príjemný pocit zo seriálu dodávalo aj to, že to bolo miestami temné a drsné. Toto určite nemôže skončiť po 1. sérii, ani po druhej a dokonca ani po tretej. Dej seriálu trošičku naznačuje, že sa to nestane.
Pixar Popcorn (2021) (seriál)
Krátke príbehy na zasmiatie. Najlepšie boli S01E05, ako sa Kačička a Zajac hádali, koho z nich majú deti radšej, S01E08 s ovečkami, či S01E10, ako sa celá Rodinka Úžasných bila o keksík.
Sonic X (2003) (seriál)
Čože?! 29%? A hneď tu vidím samé "odpady". Toto treba čo najskôr opraviť. Seriál je zábavný, dobrá animácia, výborné príbehy a výborné anglické intro. Aspoň že je tu pár ľudí, čo má rozum a tomuto seriálu aspoň 4 hviezdičky, keď už nie 5. Tento seriál je nádhera, a podľa mňa si zaslúži 5 hviezdičiek. + teším sa na seriál Sonic Prime.