Poslední recenze (3)
Blondýnka (2022)
Nedokoukal jsem to. Neměl jsem na to nervy. Nudné, nezáživné... hrozné. Odpad.
Za čárou (2021)
A mě se to celkem líbilo. Mělo to smysl, mělo to spád. Byla to příjemná oddychovka v tomto žánru, která neurazí. Mě teda určitě. Poslední dobou mám pocit, že se tady rozmáhá "NETFLIX HATE" - všechno co je od Netflixu, stojí za ho... a dostane max 2 hvězdy. 🙄
Dračí země (2020)
Animace možná není úplně nejlepší a začátek byl trošku nudný, ale pak se to rozjede. Nakonec to byla příjemná pohádka s pěknou hudbou.