Recenze (123)
Rytíři spravedlnosti (2020)
Chaaaaaaa cha.
Před půlnocí (2013)
Zklamaní ...
Před soumrakem (2004)
Lovící ...
Před úsvitem (1995)
Naivní ...
Výplata (2003)
Úplně marnej je v tomhle filmu ten Ben Flekůj. Ale celej ten film je divnej. Extra divně slizkej Dexter, ozobaná Uma, mrtvej Aaron, ošust Giamatti, divný zvraty, divný lokace ... Divný, divný, velký divný.
Noční talk show (1988)
Tohle byl docela solidní nášup. Vtipný, temný, nekompromisní.
Impérium - Mafie v Atlantic City (2010) (seriál)
Prvním dvoum sériím nemám co vytknout. Pak začne kvalita trochu klesat, ale to je u seriálů běžný. Buscemi skvělej, stejně jako Pitt.
WandaVision (2021) (seriál)
První dva díly celkem zbytečný. Zbytek střídavě oblačno.
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
... you could be mine, mine ...
Terminátor (1984)
Legendární. Škoda, že neměl James k dispozici rozpočet a technologie jako u dvojky.