Recenze (49)
Cobra Kai - Extrémní opatření (2022) (epizoda)
Dost možná nejlepší epizoda celého seriálu!
Boku no Hero Academia - Season 2 (2017) (série)
2 série rozhodně lepší než první. Kord olympiáda/sportovní den ta byla skvělá!
Stranger Things - Season 4 (2022) (série)
Za mě nejlepší série!
Pán času - Andělé dobývají Manhattan (2012) (epizoda)
Výborná epizoda! A slza ukápla...
Doctor Strange v mnohovesmíru šílenství (2022)
Jsem zklamán, po úžasné 1 tu dostáváme ne moc dobrou 2. Je to dobrý a člověk se nenudí. Ale čekal jsem více prozkoumání multiversa a více věcí které nabízela jednička. Film je rozhodně dobrý ale ne nejlepší mcu film a horší než 1 a dalších pár filmu....
Proč? 13x proto - Série 1 (2017) (série)
Skvělý! Je pravda že si nemyslím že jsou potřeba ty další 3 série kord když vidím ty hodnocení :( Ale něco to ve mě nechalo a myslím že to je důležité!
Flash - Lockdown (2022) (epizoda)
Páni! Tahle epizoda byla skvělá! Linka Barryho mi připomněla proč mám tak strašně rád tenhle seriál. Jasný linka s Caitlin a Frostovou a jejich dvojtím randem byla slabší ale mohlo to být horší.
Flash - Impulsive Excessive Disorder (2022) (epizoda)
Jsem rád za ten pocit první řady a návrat Eddieho ahh ten mě zahrál u srdce i když šel poznat ten 8 lety rozdíl :D
Harley Quinn - Batman's Back Man (2020) (epizoda)
Zatím nejlepší díl této série a to je díl kde není Harley a její skvadra :D
Jak prodávat drogy přes internet (rychle) - Série 3 (2021) (série)
Seriál je furt dobrý ale musím říct že je to o hodně horší než 1 a 2 řada... První 3 epizody byly hrůza, ale 4,5 a 6 díl se celkem povedli. Hodně to teda zachránila zápletka s Holanďama, ale musím říct že Lisa wtf? Ta postava se tu absolutně změnila a začala mě extrémně štvát a i dokonce můj oblíbenec Dan se zhoršil. No uvidíme jestli bude 4 řada, když bude snad nebude horší než tahle.