Recenze (121)
Knight Rider (1982) (seriál)
Klasika mladejch let + plus kudrnáč David k tomu... Nelze odolat. Je sice pravda, že jsem to viděl naposled ve 12ti, ale Pontiac Firebird f KITTu...
Sedm let v Tibetu (1997)
Zasraný číňani...
Chladnokrevně (2003)
Božsky žvýkající Dustin Hoffman...
Dědictví aneb Kurvahošigutntág (1992)
Trochu drnský, ale sranda...
Homolka a tobolka (1972)
S barvou přibylo i trochu trapnosti, ale pořád je to dobré....
Saw: Hra o přežití (2004)
Sorry filme, ale za to šílenství, co se kolem tebe strhlo nemůžu dát víc než za 3*... Je to hnus, když se něco průměrnýho stane kultem...
Krvavé léto v New Yorku (1999)
Boží punkáč Adrien Brody a vůbec všechno...
Tajemná záře nad Pacifikem (1980)
F-14 proti ZERU... Co může být absurdnější...
Nebezpečné peřeje (1999) (TV film)
Zvrat byl naprosto NEREALISTICKÝ!!! Hrozně moc chyb... Třeba jak honil kluka a měl bejt střelenej a nebyl a v dalšim záběru měl kolem ruky zkrvavenou pásku, nebo jak jeli v tý řece a on neměl mít vestu a helmu, ale kaskadér jí měl... Hrůzný výkony...
Propast (1989)
Božské! Třeba scéna s řetězem (cvakání), nebo potápějící-se ponorka (praskání), vodní stěna atd. atd... Díky Jamesi.