Recenze (1 925)
Tajemství loňského léta 2: Rok poté (1998)
Klišé teče po kýblech, postavy už ani debilnější být nemůžou a jejich chování taky ne ("měli bychom se rozdělit :)) - ale ano, bavil jsem se - jak se na fanfu horrorů patří!
Sám doma 3 (1997)
Ehm...No prostě je to špatný!
Nepolíbená (1999)
Drew Barrymore je tlustá, ošklivá...a na konci je z ní krásná "princezna".Jenže taková měla být po celý film, protože se na to (kromě konce) nedá skoro koukat...Eště že tam hraje David Arquette, který to místy trošku prvlnil!
Ostrovní zprávy (2001)
Především po obrazové stránce doslova nádherný snímek!
Dobrodruzi z velkoměsta II: Legenda o Curlyho zlatě (1994)
Stejně zábavné jako výborná jednička!
Dobrodruzi z velkoměsta (1991)
Moc pěkný snímeček, který mě vždycky pobaví...a to moc, moc, moc, moc...
Velký Joe (1998)
Underwood začínal u takových nářezových věcí jako Chvění...a skončil u filmů pro děti.Tenhle není špatný, ale vašim dětem se určitě bude líbit víc než vám - tedy pokud ve vás ještě nezůstala troška infantila :)
Nevinný spánek (1995)
Celkem slušné obsazení, ale jinak koncentrovaná nuda...Thriller s homelesáky - to tady ještě nebylo, jenže vydržet tenhle snímek od začátku do konce...To je fakt hardcore úkol!
Bílý tesák (1973)
Proč se Fulci pustil i do režie obyčejného dobrodružného snímku vážně nechápu...žádné zombie, žádná střeva...no ale je to jedno, protože pokud nemáte rádi Franka Nera, tak tenhle film stejně neskousnete!
Nebezpečný klient (1994)
Ani dobré, ani špatné.Prostě obyč thriller...Schumacher už natočil mnohem lepší kousky a tohle byla spíše jedna z jeho bokovek, kterými si chtěl asi spíše přividělat na další hulení...Jeho Čas zabíjet je lepší!