Poslední recenze (7)
Stranger Things (2016) (seriál)
Prostě pecka! Dlouho jsem neviděla něco tak povedeného. Úžasná a za mě asi nejvíc "Kingovská" atmosféra, zajímavý výběr herců, trefně zvolená doprovodná hudba atd. Detailněji nemá smysl rozebírat, jenom bych opakovala, co už to bylo napsáno x-krát. Pokud bude pokračování, doufám, že úspěšně naváže...těším se!
Světová válka Z (2013)
Film hned od začátku navodí velmi stísněnou až beznadějnou atmosféru. Brad to jako obvykle zvládl na jedničku. Akční scény díky "rozlétané" kameře působí poněkud chaoticky, ale i tak to byla velmi slušná adrenalinová jízda. Pekelně svižní zombíci + výborně zvolená doprovodná hudba z pera "Muse", mě drželi v pozoru až do konce. Tleskám a dávám za 4*!
Hačikó - příběh psa (2009)
Nádherný, dojemný příběh pouta mezi člověkem a zvířetem. Dávám pět a přiznávám se...brečela jsem jako želva.