Poslední recenze (1 783)
Memory (2022)
Stařičký režisér natočil thriller ze stařičké školy se starcem v úhlavní roli. Nic z toho by nevadilo, scénář je super, ale provedení už je horší. Kamenem úrazu je právě taková ta staroškolská ukecanost. Místy jsem se v tom ztrácel, podobně jako Liam s tím Alzheimerem.
Deep Water (2022)
Když si vezmete ožralou štětku, čekají vás v životě napínavé okamžiky, stejně jako Flekatého Bena. Můžete se tvářit, že je vám to vlastně fuk, ale v hloubi duše víte, že když vaši skluzavku brousí cizí harant, pomalu ale jistě vás to sžírá. A pak se můžou dít věci... V zásadě fajn film, ale aby se to mohlo kategorizovat jako thriller, tak by to muselo vyvolávat thrill. A to teda nevyvolává, což je dáno zejména seriálovým tempem. Táhne se to jako ti šneci, které má Flekatý Ben tak rád. Trošku větší spád, trošku víc šťávy a bylo by to super.
Lou (2022)
Chvilkama je to slabší, režijně nezvládnutá Netflixovka, chvilkama to sklouzává až někam k Hallmarku (ačkoliv pro něj by to byla bomba). Scénář je nosný, ale to provedení s nezvládnutou dramatizací... Každopádně tři slabé jako čaj.