Recenze (144)
Pamětnice (2009)
Film má bezesporu něco jako potenciál. Zajímavý námět, pár zábavných prvků a skvělé herecké obsazení. Film ale zabíjí prapodivný scénář. Uspěchané finále a mnoho postav, které mají vlastně jen jednu scénu. Nakonec něco jako průměr.
Spectre (2015)
Trochu slabší ale i tak určitě zajímavý film
Skyfall (2012)
Absolutní genialita
Quantum of Solace (2008)
Po Casino Royal trochu propad ale rozhodně to není nejhorší. Úvodní nepřehledná akce naznačovala že film nebude moc dobrý ale ve finále se spravil a to díky záporákovi Greenovi.
Casino Royale (2006)
Tak tohle bylo wow! Rozhodně nejlepší začátek jedné Bondovi éry. Rozhodně není dokonalý, nicméně je skvělý. Pokerové zápasy jsou plné napětí a všechny vztahy ve filmu fungují. Úvod mě moc nezaujal ale nakonec je z toho 2. nejlepší bondovka. Suma sumárum prostě špička.
Dnes neumírej (2002)
I přes otřesné efekty a počet zvratů jak z telenovely, jsem si film asi užil víc než předchozí Jeden svět nestačí. Záporáci mi přišli mnohem zajímavější než z minulého filmu. Všichni zúčastnění hrají obstojně a akce (pokud nemá extrémně špatné efekty) je taky obstojně. Suma sumárum CGI na nic ale jinak fajn.
Jeden svět nestačí (1999)
Asi nejslabší film s Brosnanem, ale i tak slušná jízda. Robbie Coltrane je ideální pro další bondovskou vedlejší postavou a víc prostoru pro "M' je taky fajn. Suma sumárum průměrný Bond
Zítřek nikdy neumírá (1997)
Tak to jo. Záporci i Bondgirl vážně fungují a akce je taky fajn no a do toho super Bond a exotické prostředí, co víc dělá dobrou Bondovku?
Zlaté oko (1995)
Další fantastický start. Pierce Brosnan je v roli skvělý a totéž se dá říct o zbytku obsazení. Ano, máme tu sice chodící spoiler, Seana Beana, takže konec asi moc nepřekvapí ale napínavé to je až dokonce. Suma sumárum, čistá práce
Povolení zabíjet (1989)
Bondova odveta rozhodně fungovala.