Poslední recenze (13)
Kalašnikov (2020)
Východnú kinematografiu si síce nejdem, no toto ma zaujalo a oplatilo sa dať tomu šancu. V jednoduchosti je krása čo potvrdil aj tento film, ktorý je zaujímavý od začiatku do konca so sympatickou hlavnou postavou a pútavým dejom o vynálezcovi najznámejšej zbrani na svete. Výborná oddychovka.
Smrt do roku 2020 (2020) (TV film)
Bolo to fakt zábavne, tých 70 minút minuloročných udalostí s ironickými komentármi prešlo rýchlo, avšak jedna hviezda dole kvôli tomu, že sa to celé otočí len okolo udalostí z USA a Brexitu, nič viac nečakajte. Vynikajúci Hugh Grant pobavil najviac :)
Tenet (2020)
Ďalší Počiatok sa síce nekonal, ale bolo to fakt neskutočne spracované čomu dopomohla aj bezchybná hudba a výborne výkony hercov. Samozrejme pre úplne pochopenie všetkých scén potrebujem aspoň ešte jedno pozretie, ale bavilo ma to. Žiaľ ako film roka by som to nepovažoval. 80%