Poslední recenze (282)
Kočičí oko (1985)
1.poviedka-4*, 2.poviedka-5*, 3.poviedka to už prehnala ale nie zas toľko. Atmosférické, hravé, temné aj vtipné.
Former Cult Member Hears Music for the First Time (2020)
Začínalo to zaujímavo
Justice League: Crisis on Infinite Earths - Part One (2024)
Moc urýchlené a bez hlbšej logiky. Niekedy až moc primitívne. Nie som veľký fanúšik animovaného DC univerza ale niektoré z filmov sú dosť dobré. Tento nie je jeden z nich.