Oblíbené seriály (10)
Jak jsem poznal vaši matku (2005)
Vynikající serál který těží z jakékoli pitominky. Na každé postavě si musíte něco oblíbit a na Barnym si musite oblibit uplně všecko :D Suit UP !!
Dexter (2006)
Zpočátku mě Dexter moc nebavil, ale až jsem si zvykl na charaktery všch postav, tak jsem se do seriálu zažil. Obzvláště poslední díly první serie byly skvělý. Druhá serie mi prisla trosku chaotická až místy nesmyslná, jakoby byly některé scény ušity hodně rychlou jehlou. Ale i tak nadprůměrný kriminální a krvavý seriál. Po vidění 1. dílu třetí serie zatím netuším kam budou scénaristi smerovat, ale zbývá mi jen pevně doufat že tento seriál nepošlou do kytek a že bude tak napínavý jako doteď. //edit: treti serie se uplne uzasne rozjizdi a kazdy tyden se tesim na nove dily.
Dr. House (2004)
Útěk z vězení (2005)
Škoda že třetí řada pohřbívá to, co bylo tak pracně vybudováno. Jdu s jednou hvězdou dolů. //edit: Tak uz nam skoncila KONECNE ctvrta rada a vypada to ze skoncil cely prison break. Jak uz jsem psal, skoda ze se PB zacal sam pohrbivat, myslim ze to scenaristi zastavili uz pozde. Vetsi gulas v serialu jsem myslim snad nevidel.
Futurama (1999)
Vincentův svět (2004)
Tráva (2005)
Začátek první série mě zrovna nějak výrazně nenadchnul, ale až jsem se dostal přes pár prvních dílů, tak jsem si seriál oblíbil. Druhá a třetí serie je parádní, ale s každým dílem čím dál víc komplikovanější a propojenější + zapletnější. Myslím že se to začíná až moc zauzlovat a už to nemá svůj původní nádech a první díl 4. serie mě zatím ani trochu nepřesvědčil o opaku. Doufám že tento seriál nepůjde do kytek a že to mají scénaristé dobře promyšlené. Byla by to škoda.
Chuck (2007)
Status: Nežádoucí (2007)
100 Questions (2010)
Škoda že tento seriál utnuli. Myslím si, že potenciál to určitě mělo, ale sledovanost bohužel ne. Ale já si těch 6 dílů užil :)