Recenze (142)
Hodná holka (2002)
Jennifer jako novodobá paní Bovary překvapila moc, ale to je asi tak všechno..:|
VALL-I (2008)
Jestli si někoho zamilujete na první pohled, pak je to Wall-E.. Tohle zlatíčko a jeho příběh vás nejen pobaví, ale i zaujme.. Příbeh krásný, animace bez chyby, Wall-E k sežrání! Víc takových mouvie!!:))
Doba ledová 3: Úsvit dinosaurů (2009)
Jak se říká - do třetice všeho dobrého!! A tu to platí - trojka je the BEST!! Ej v kině 3D absolutně prochechtanejch 96 minut..!! Oujééé chci to vidět zas!!!:D:D:D
Imaginárium Dr. Parnasse (2009)
Ou ou ou.. co říct na poslední movie, kde se objevil můj oblíbenec Heath.. Asi trošku zklamání..:( U mě ho lze zařadit do kategorie nic mi nedal nic mi nevzal.. A to i přesto, že svět "za zrcadlem" je nádhernou ukázkou toho, že fantazii se meze nekladou; a i přes výborné výkony hlavního hrdiny a jeho tří "doplňujících".. Na více jak na tři hvězdy to u mě nedosáhne..škoda..RIP Heath - je tě moc velká škoda..:'(
Malý Nicky - Satan Junior (2000)
Já se omlouvám, ale tohle nějak nestíhám.. Už jen koukání na Sandlerovu zkřivenou držtičku mě neuvěřitelně vytáčí.. - vlastně se kvůli tomu nemůžu na nic jiného soustředit.. Ou, a dost přepínám, nedokoukávám.. Prozatímně jedna hvězda a vzhledem k tomu, že doufám, že už to nikdy neuvidím, asi se hodnocení nezmění..:P:)
Michael Jackson's This Is It (2009)
Je mi jedno, že tady někdo tohle "dílko" označil za "bonusový maglajz".. pro mě to byla okouzlující vzpomínka na legendu popu, na krále popu!! :)
DarkWolf (2003)
..ale musim se přiznat, že jsem to ajni nedokoukala.. tak třeba byl na konci (či v prostředku) nějaký super zvrat...:D:D
Predátor z hlubin (2004) (TV film)
12.2.2010 jsem napsala tento komentář ":D:D Až si tak říkám, když tady čtu ty komenty, jestli jsme koukali na stejný "film".. Tohle "RadšiSeVůbecNeměloNatočit" se totiž podle mě snad radši vůbec nemělo natočit.. Jako zběsilé prchání před rybkama vyskočivší na palubu a hupky dupky sežrat někomu nohy, to snad byl jen opravdu špatný joke.. to že to má 40% je snad pouze z recese, pže jinak si nedokážu vysvětlit, jak by takováhle zhovadilost toho mohla dosáhnout..:D"... a dnes 1.5.2017 na prvního máje zvedám své hodnocení z "odpadu" na 4* a proč.. Protože časy se mění, lidi se mění, názory se mění... To co mě kdysi strašně lezlo na nervy, mě dnes moc baví! Více anakond, více netopýrů a žraloků lačnících po krvi, více vraždiacích os, více predátorů, co umí skákat po houseboatu a kousat lidem hlavy!! :)
Avatar (2009)
Nechtěla jsem se na to kouknout, ale nakonec jsem podlehla davovému šílenství..:/ A názor? Nemýlila jsem se, je to průměrné movie, které Chlupisovo "scénáristicky ploché" naprosto vystihuje.. Samozřejmě očekávaný úžas z velkolepých efektů a celkového zobrazení Pandory se dostavil hned na začátku (s otevřenou pusinou jsem sledovala nejednu scénu).. a na to že to bylo tak dlouhé to mělo příjemné tempo! Nu, tak si to shrňme: Velkolepě ztvárněný americký velkofilm s průměrným scénářem a nenuceným greenpeacáckým podtextem. Určite se na něj zase kouknu - ale tentokrát budu raději volit originální znění..;)
Vlastní pravidla (2007)
Komedie? Romantická?? 113 minut neskutečně příšerného filmu.. doslova - PŘÍŠERNÉHO!!!! ovšem vcelku lákavě obsazen.. hmm, jenže to k dobrému filmu nestačí..