Recenze (3 598)
Simpsonovi - Lízina vzpoura (1992) (epizoda)
Ne všechny díly, kde Líza rebeluje lze považovat za snesitelné, ale v počátcích této krátkodobé změny tvůrci moc dobře věděli jak na nás. Bart práskačem rovněž skvělý.
Ted - He's Gotta Have It (2024) (epizoda)
Po nezáživném předchozím dílu je tu kvalitní rozlučka s první sérií, v níž John s Tedem zase v plné parádě dokazují, jaké kraviny jsou spolu schopní vymyslet. A já se těším, až se v tomhle prostředí vrátí.
Ted - Loud Night (2024) (epizoda)
Nechápu, že ještě v roce 2024 je potřeba tak násilně cpát do seriálu politickou a rasovou korektnost. Absolutní odklon od toho, co má Ted představovat. Až to vypadalo, že se na něj v téhle epizodě skoro zapomnělo.
Ted - Desperately Seeking Susan (2024) (epizoda)
Chápu, že se musí seriál věnovat i ostatním postavám, kdy se tady do popředí dostávají Suse a Matty, ale Tedovy hlášky jsou stejně highlightem celé epizody.
Ted - Subways, Bicycles and Automobiles (2024) (epizoda)
Jako absolutní nefanoušek situačních komedií si Teda fakt užívám a jsem rád, že se oznámila druhá sérka.
Sherlock - Poslední přísaha (2014) (epizoda)
O něco méně známější jeden z bratrů Mikkelsenových se ujal zdejšího záporáka se ctí, jinak na mě onen zásadní zvrat v ději zase neměl takový impakt, abych vyzdihoval tuto epizodu do nebes. Nemíním tím, že jsem se bavil citelně méně, ale předchozí epky byly rozhodně poutavější. Sherlock umí místy dojet až na přespřílišnou překombinovanost.
Sherlock - Znamení tří (2014) (epizoda)
Jedna z těch poměrně proslulých povídek zaobalená do moderního hávu přesně tak, aby vyhovovala standardům tohoto Sherlockova pojetí a stejně tak, aby vzdávala hold Doylovým tehdejším úmyslům. Hlavně to, jak se dojde k samotnému významu spojení "znamení tří", mi vykouzlilo úsměv na tváři.
Sherlock - Prázdný pohřebák (2014) (epizoda)
Doznění velkolepého "konce" nejproslulejšího detektiva aneb i ti, co sledovali kdysi během premiéry museli tušit, že takhle jednoduše to neskončí. Jestli tu ale hážu tu pátou hvězdu za něco oprávněně, tak je to to dynamické zpracování, kdy mi ani trochu nepřijde, že jednotlivé díly mají dvojnásobnou stopáž oproti tomu, jak jsme zvyklí.
Starosta Kingstownu - Santa Ježíš (2023) (epizoda)
Přijde mi, že se fanouškovská základna Starosty oproti první řadě úplně obměnila, jelikož mně nepřijde, že by se příliš polevilo. 74 % je na tuhle epku tristně málo, náběh na další dění je vykonstruovaný na výbornou.
Starosta Kingstownu - Drony (2023) (epizoda)
Nejhůře hodnocený díl napříč celým seriálem sice děj opravdu neposouvá dopředu, ale že by bylo záhodno jej takhle zatracovat se rozhodně říct nedá. Stále je tu cítit celá ta špinavost Kingstownu a ono napětí, kdy nevíte, kdy se zase něco podělá.