Poslední recenze (188)
Godzilla Minus One (2023)
Tak podle mě, zatím vůbec dějově nejlepší a také nejlépe natočená Godzilla ze všech. Příběh, vizuál, exteriéry i samotné monstrum, naprosto famózní a propracované do nejmenších a především uvěřitelných detailů. A ano, takhle má vypadat správně naštvaná Godzilla, která se s nikým nemaže a především nezáří nepochopitelně růžovou "pride" aureolou. Jasná pětka. Pecka!
Vedlejší produkt (2024) (seriál)
Tedy pro mě osobně absolutně nekoukatelné a to především kvůli představiteli hlavní role a jeho arogantnímu vystupování vůči všem okolo...opravdu bych takového exota za parťáka nechtěl, ani za nic. Jestli to měla být hra na drsňáka, tak se minula účinkem. Snažil jsem se překousnout, ale bohužel...prostě dějová linka, na to abych to dokázal, šíleně slabá, takže to vzdávám.
Matka v trapu (2024)
Kdo viděl původní zpracování, či předlohu (jak kdo chce) s Ivou Janžurovou v hlavní roli a názvem Jestli já jednou odejdu, zřejmě se musí pousmát. Adaptace zasazená do moderního prostředí, včetně atributů zaměstnání, neútulných (samozřejmě z Amerických filmů čerpajících) interiérů, problémů syna, do sebe zahleděných dětí vyplašených a omdlévajících při slovech rozchod-rozvod rodičů atd. To už je vážně směšné, co vše si ještě do své filmové tvorby i životů pustíme (chybí už jen dětský stejně psychicky labilní psychoterapeut a polykání prášků), vyhrocené patetické scény, kdy ačkoliv jde především o problémy rodičů a jejich vztahu, dítě na sebe neustále strhává veškerou pozornost v domnění, že na světě není nikdo důležitější než ono samo a jeho pocity. Jinak tvůrci se inspirovali i v takových maličkostech, jako jsou scény s jídlem (guláš je v lednici), s praním prádla a konečně i tím, že se děti diví, že mají doma také něco dělat. Jediné štěstí této kopie je ústřední trio herců Hřebíčková, Plesl, Vlasáková, kteří svému řemeslu rozumní dokonale a snad se i viditelně baví. Jinak film nemá více či méně, čím zaujmout. Nových nápadů poskrovnu. Originál to podle mě rozhodně není. Bohužel.