Poslední recenze (375)
Světlo proniká tmou (1931)
Otakar Vávra was CRAZY badass aneb jeden z těch filmů kategorii WTF. První půlka, plná šílených střihů, záběrů a vpravdě vysmažené kamery dokáže zaujmout. Druhá, ve které se Vávra soustředí na Pešánkovo "hudební sousoší" je tak trochu na hovno; sousoší je totiž snímáno z tak blbých úhlů (možná záměr?), že kdybych dopředu nevěděl, na co se to dívám, tak bych neměl šanci to poznat. S úcty k tomu, kam to Vavro dotáhl, dávám 50%. PS: Film je už z roku 1930, zde je chyba.
Search for Beauty (1934)
Vlastně takový meziválečný soft porno; hlavně ke konci je to defilé mužů a žen ve velmi úplých trikotech. Díky bohu se ten film však nebere vážně a v první půlce obsahuje několik vtipných hlášek a scének (Up! Up!). Režisér Kenton (který mimo jiné natočil vynikající adaptace Wellssova Ostrova dr. Moreau Island of Lost Souls) rozhodně nic nepokazil. Nejlepší na snímku je pak bezesporu Robert Armstrong v roli tak trochu (s)prostoduchého podvodníčka; jeho herecký projev se mi líbil už v King Kongovi a tady hraje úplně stejně. A teď mě omluvte, už musím jít spát, abych byl v šest ráno na cvičáku. Nechci, aby si pro mě přišli namakanci v šortkách! 55%
Občan Kane (1941)
Zklamání. Po vynikajícím úvodu jsem to viděl nadějně, ale zhruba po hodině mě to začalo brutálně nudit. Z letargie mě vytrhnul až celkem zajímavý konec. Ten byl vskutku nadčasový. Projekci Fincherova Manka odkládám, asi by neskončila dobře. 60%