Oblíbení režiséři (10)
Můj absolutně nejoblíbenější režisér, co dílo to klenot a nedám na něj dopustit. Ať už připravuje film na jakékoliv téma, tak to automaticky patří mezi nejvíce očekávané filmy roku.
NEJOBLÍBENĚJŠÍ FILMY: 1. Interstellar, 2. Temný rytíř, 3. Počátek
Tenhle chlapík v mém žebříčku stoupá s každým filmem výš a výš. Neotřelí styl, který se vymyká ostatním a jeho přepálený styl mám opravdu rád.
NEJOBLÍBENĚJŠÍ FILMY: 1. Král Artuš: Legenda o meči, 2. Gentlemani, 3. Aladin
Nejvíce ho uznávám za první dva Terminátory, každopádně je škoda, že natočí filmy a pak má hodně dlouhou pauzu. I tak ale když už něco natočí je to řemeslná práce se kterou si pohraje.
NEJOBLÍBENĚJŠÍ FILMY: 1. Terminátor: Soudný den, 2. Titanic, 3. Avatar
Trilogie Návrat do budoucnosti ho vystřelil do mé TOPky dost vysoko. Opět super režisér, který dokáže natočit skvělá díla, bohužel poslední dobou se mu moc nedaří a filmy co točí už mě tolik neberou.
NEJOBLÍBENĚJŠÍ FILMY: 1. Návrat do budoucnosti 2, 2. Trosečník, 3. Forrest Gump
Komiksovky to je ten pravý žánr tohoto chlapíka, skvělá akce a humor ve filmech. Těším se na další filmy a snad bude pokračovat v kvalitní práci.
NEJOBLÍBENĚJŠÍ FILMY: 1. Kingsman: Tajná služba, 2. X-Men: První třída, 3. Kick-Ass
Mistr na mindfuck filmy, to je jeho styl, občas tedy ustřelí mimo, ale to vůbec nevadí. Tento druh filmů mám hodně rád a tak není divu, že Shyamalan je v této TOPce kde má poměrně jistou pozici.
NEJOBLÍBENĚJŠÍ FILMY: 1. Rozpolcený, 2. Vyvolený, 3. Skleněný
Jako jediný se zaměřením na animované filmy, každopádně snad vše co vyprodukoval je v někde v mých TOPkách a tak tu nesmí chybět. Pokud mu dá Pixar zase něco na starost určitě to budu s nadějí vyhlížet.
NEJOBLÍBENĚJŠÍ FILMY: 1. Toy Story 3, 2. Coco, 3. Příšerky s.r.o.
Další mistr mindfuck filmů, každopádně o trošičku míň v mém žebříčku než Shyalaman. Mám rád temnou atmosféru a témata která točí.
NEJOBLÍBENĚJŠÍ FILMY: 1. Klub rváčů, 2. Sedm, 3. Podivuhodný případ Benjamina Buttona
Skvělý filmy versus průměrné až podprůměrné filmy (Hladové hry), dokud ale sem tam natočí stylovou pecku jakou umí, tak mu ty sra.ky odpustím.
NEJOBLÍBENĚJŠÍ FILMY: 1. Constantine, 2. Rudá volavka, 3. Já Legenda
Co k němu říct? Rozhodně zapamatovatelné filmy, který se vyznačují špínou, závislostí a špatnými vlastnostmi člověka. Deset let, už nic pořádnýho nenatočil, ale i tak ho prozatím nikdo nepřeskočil.
NEJOBLÍBENĚJŠÍ FILMY: 1. Requiem za sen, 2. Wrestler, 3. Černá labuť