Recenze (2 694)
Nůž ve vodě (1962)
Troufám si říct, nejlepší polský film všech dob. Psychologické drama, které ukazuje střet naprosto odlišných povah.
Prácička v Itálii (1969)
Jako pro milovníka aut té doby, je pro mě povinností nejvyšší hodnocení. Navíc tu ústřední píseň si musím pouštět stále dokola. Na druhou stranu, ty auta nemuseli rozbíjet, to mi až slzička ukápla.
Na cestě - Na cestě po ukrajinských Karpatech (2011) (epizoda)
Co se to stalo s tímhle seriálem, jako cestopis mají ukazovat danou oblast, její krásy a zajímavosti a ne pořád ukazovat místní lidi, co zrovna dělají a jak se jim daří.
Štyridsaťštyri (1957)
Důstojná připomínka tohoto hrdinského činu.
Sportovní noviny (1994) (pořad)
Snad nejhorší sportovní zpravodajství co jsem kdy viděl, takové sparťany jako na Nově neuvidíte každý den.
JAG (1995) (seriál)
Catherine Bell to jsou dva velké důvody proč se dívat.
Zmije (1994) (seriál)
Jak jsem na tohle mohl jako malý dívat. A navíc ten hnusný Viper, fuj.
Spiderman (2003) (seriál)
Klasika, proč jen ty hrané filmy nejsou alespoň a takové úrovní jako tento seriál.
Pacho, hybský zbojník (1975)
A tohle má být vtipné?
Identifikace ženy (1982)
Určitě nejslabší Antonioniho film, to co chtěl říct se dalo zkrátit na půl hodiny.