Recenze (365)
Gentlemani (2019)
Hodně solidní žánrová jízda, to ano.. ale 90%. Nevím, nevím...
Zbrusu Nový zákon (2015)
Mám rád alternativní filmy, ALE tohle se mi fakt netrefilo do noty.. Rozhodně řadím do TOP 5 největších pičovin co jsem kdy viděl a ty hodnocení ostatních (i od uživatelů s kterými se na 90% shodnu) fakt nechápu.
BlacKkKlansman (2018)
Pokud mám porovnat 2 oscarové "racist" filmy z 2018, tedy BlacKkKlansman a Green book, tak Green book u mě vyhrává o parník.
Mr. Bean: Největší filmová katastrofa (1997)
Ach jo, neexistuje snad komedie u ktere bych se rezal vic 😁😁
Srdcová královna (2019)
Drsná proměna Trine Dyrholm - Dánské drama prostě nikdy nezklame :)
Jumanji: Další level (2019)
Podobná úroveň jako jednička, s tím, že už víte do čeho jdete = logicky už to nebude taková švanda. ALE slušné komedie jsou nedostatkové zboží a tohle slušná komedie rozhodně je :)
Le Mans '66 (2019)
Rivalové se mnou přeci jen emocionálně zacloumali o chlup víc (ale to je asi tím, že F1 je moje srdcovka) nicméně pro milovníka motorsportu je tenhle skvost povinnost a pohlazení po duši :)
Naše planeta (2019) (seriál)
Jedním slovem DECHBEROUCÍ!
Na dřeň (2012)
Dobrý námět, příjemný výkon Marion, ale Matthias Schoenaerts mi tam prostě něčím (asi svou jednoduchostí) vadil a cestu k němu jsem si nenašel za celý film..
Dobrý Will Hunting (1997)
<3